Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
forsit

Girls that are taller than you...yay or nay?

Recommended Posts

The girl I'm talking to right now is about my height. But it just weirds me out in a way. I don't know. She's cute as fuck, but the whole height thing just throws me off. Anyone down with the taller ones?

Share this post


Link to post
Share on other sites

i say yay. one of my ex g/f's was taller than me.

 

you'll be the same height when you are in bed; so it really doesn't matter now does it?

Share this post


Link to post
Share on other sites

My girl is about a half an inch shorter than me. When she wears heals she is a little taller. This has come been discussed on the ounce before and if I recall correctly dating taller girls makes some on the board feel inferior, or "bitch made". I could see this being more of an issue for shorter guys.

 

I have no problem with my situation, I like long legs and I like my girl for reasons other than her body as well.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i say yay. one of my ex g/f's was taller than me.

 

you'll be the same height when you are in bed; so it really doesn't matter now does it?

 

 

Sometimes the extra height that females have in their legs makes it so you have to change it up a little during doggy type activities.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I'll take my fellow Seattlite's advice. BUT, hugging her feels weird. I'm not short by any means. But it still feels awkward for some reason.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Being a smaller stature gentleman alot of girls I have dated have been taller than I. There are far more important things to worry about than height.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i say yay. one of my ex g/f's was taller than me.

 

you'll be the same height when you are in bed; so it really doesn't matter now does it?

 

Il still fuck a tall bitch if shes on point.

But i find in bed it does matter a lot.

More petite woman you can pull shit that with a tall bitch would be more difficult.

Iv had this problem, im a short dude.

 

Some body types are just not as sexual compatible than others.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Il still fuck a tall bitch if shes on point.

But i find in bed it does matter a lot.

More petite woman you can pull shit that with a tall bitch would be more difficult.

Iv had this problem, im a short dude.

 

Some body types are just not as sexual compatible than others.

 

 

i was actually being factitious with that line about being the same height in bed. i tried to remember this dumb line i had heard and what i wrote didn't come out as good...haha.

 

but i do agree 100% a more petite chick is the move. my most recent ex g/f was shorter than me and the sex was definitely better.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ive been pretty short damn near my whole life

some females been taller than me... im used to it now...

aint no thang but a chicken wang...

Share this post


Link to post
Share on other sites

since im 5'6 it can be kinda weird fucking girls that are 5'10 or whatever. usually i like em a couple inches shorter than me so when they wear heels were about the same. id say yeah, but then again when im drunk i fuck most anything.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've fucked girls my height, or close enough anyway. You can't throw them around in bed like petite girls, but a girl with long legs is really fucking fun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

The only 3 girls I dated for significant amounts of time have all been taller than me, you don't even notice after a while til you're out with her and she's rockin heels

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×