Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
effyoo

The 'F' Word.

Recommended Posts

Originally posted by E MARTYR

i dont like using the F word to often, unless im with my special lady and we about to fuck.

 

And who says romance is dead?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tease, it's not nice to take advantage of handicapped or mentally challenged little girls .

Share this post


Link to post
Share on other sites

<span style='color:black'>Haha I curse to damn much as it is. I might be at work for example and say something along the lines of "Shit, Goddamnit! I'm fuckin tired of this shit. 50% swearing like a sailor. </span>

Share this post


Link to post
Share on other sites

that FUCKING video was FUCKING hilarious, i'm gunna send it to all my FUCKING friends, they're gonna laugh and tell me how FUCKING funny it was.:lol: :dazed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krie

I think I need sound for that video, am I right ? I'm at work right now and there isn't any speakers here, so I'll wait till I get home :ballcap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey you fucking fucker pass the fucking butter or I'll fucking fuck you up after you fucked that up and fucking finshed fucking fuck off.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i know some dude that fucked a girl that was paralyzed... eh said he did it cause he felt sorry for her...

shit reminds me of some movie that i can't remember

Share this post


Link to post
Share on other sites

taking long as a bitch to load, but it sounds like its worth it, ill post up after ive witnessed the phenomenon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Vanity

i know some dude that fucked a girl that was paralyzed... eh said he did it cause he felt sorry for her...

shit reminds me of some movie that i can't remember

 

sounds alot like caspers story in kids. about his cousin and the retarded bitch with leg braces.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I think deaf girls are attractive. It might be that every deaf girl I have ever met has been pretty, but I don't know. Something about not being able to hear...

 

 

and I just re-read what I wrote... and I probably look fucked up.

 

 

Oh well.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by E MARTYR

or have her wearing nothing but her safety helmet...

 

HAHHAHAHAHAHAHA HAH HAHAH AHHAHAH HAHAH A

 

 

Wow, that was actually fucking hilarious. Props to you.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×