Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
KILZ FILLZ

Estate sale, yard sale, garage sale

Recommended Posts

Anyone else fuck with these?

 

Hit up a couple estate sales in the last few months. Only thing I've picked up is a some super dope glazed wine glasses for this chick I'm seeing.

 

Seen a bunch of rad furniture but theyve been asking way too much.

 

Haven't done a yard or garage sale in a bit. Usually a good spot to grab some decent tools on the cheap tho.

 

 

I tend to look for art, tools, knives, fishing shit, random weird shit, and ALWAYS go thru all the vinyl just in case....

Share this post


Link to post
Share on other sites
This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.

i sometimes hit up the car boot sales on a sunday if i've not hit the bevvy too hard the night before...

 

usually just go with mates to try and find records and random utter shite that i'll never fuckin' use...

Share this post


Link to post
Share on other sites

The past couple summers I've worked on the weekends so I haven't had the chance in a long time.

 

 

This summer I have Sundays off so I am definitely going to some farm/barn sales.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dig em. Check the estatesales.net site and then when you go to sales get on the email list. Everything goes to fifty percent off after noon the last day of the sale so if you see something you want that you think no one else will snap up then hold out and come back.

 

The very beginning and the very end are the most interesting times, funny to see the pros doing there thing like resellers and all that. Funny to think of people making a living being like music resellers.

 

Garage sales are totally different than estate sales but are worth while as well.

 

I am super picky about what I will get, do not want to end up with too much crap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've been meaning to go to some sales on the weekends, but I always end up spending it sleeping off Friday night.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Getting into auctions is some other shit, I have known some people that have made serious money doing that. As in that is all they do and they have families and house payments and shit type money.

 

I dropped by a estate sale today but the poster of a rabbi blessing a bunch of rockets for some act of military aggression by the Israeli state was enough to make me walk out the door.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jorts! Hahaha

 

$26.00 for sellers

$1.50 for buyers

 

Usually make the $26 back in like the first 30 mins. It's at a drive-in theatre so you just kinda find a spot an lay your shit out. Some people bring tables.

Share this post


Link to post
Share on other sites

where i live in the city it gets poppin around later spring time with garage sales, i try to hit up as many as possible. going through junk is cool. estate sales are good too because you can occasionally find old rifles or ammo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

this is my favorite time of year... estate and garage sales are really fun.. i get a lot of useable paint from old houses and some collectible cans as well. plus you neevr know what kinda shit you might find...ie this

techniski.jpg

 

techniski off season ski trainer... kinda like an old skateboard collectable thingy...

brand new in box.. dont knwo what ill do with it but prolly get hurt...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Anything with records or paint and I'm there ! Usually hit or miss tho, but i usually end up finding some random shit I don"t need... Headed to a couple this morning, wish me luck !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...