Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
soupBDC

Music band called "yes"

Recommended Posts

band/group/mc/dj.. I dunno what it is, but it came highly recommended. Anyone have info?

 

Discuss.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah, they got that... really cool cover art in the 70's... some awesome music as well, reborn in the 80's w/ 90125.

 

Prog rock pioneers, good stuff.

 

My favorite song is probably Mood for a Day but there's a few...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry man, all I have is on vinyl, haven't reached the 'Y's yet in my slowly ongoing effort to digitize my record collection.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I know a guy who's really in to Yes. He says shit like "I'm a spiritual wind, a nomad, a warrior", weird shit that you'd say on acid except he's completely sober. He's got me in to so many bizarre yet awesome situations.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Do you make a new thread every time you hear about something?

 

paddy_tn.jpg

 

I make a new thread every time I hear about something. So what? Wanna fight about it?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I just realized that in the thread title you called them a 'music band'...

 

brought to you by the department of redundancies department.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yes is good.

 

on a music note. i just aquired the complete Zeppelin dicography, i am loving every minute. except that i skipped "Cashmere" puff daddy ruined that song.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I need to listen to the sounds of women crying and dying then I will be happy...

Share this post


Link to post
Share on other sites
I just realized that in the thread title you called them a 'music band'...

 

brought to you by the department of redundancies department.

 

Online internet forum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

If anyone can get this shit up on soulseek or something lemme know, PM. I think this is the band I've been looking for about a year now. It's hard to find anything on SS when you type in "yes" for search parameters.

Share this post


Link to post
Share on other sites

if somebody recommended the band "Yes" to me, and i had never heard of them, i would tell them that i would rather hear a band that was called "No"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×