Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
*PROTOCOL*

WTF coats!!

Recommended Posts

Ok a few years ago I started noticing gangsters wearing these stupid shits...

 

59_1.jpg

 

Then I saw Nascar pocket check them for this crap...

 

Jackets1.jpg

 

And most recently, I saw this hella gutter, grimey ass bitch rockin' this...

 

Daytona2050020Blue20Spongebob20Squa.jpg

 

WTF?

 

Gangsters of america, go back to the black hoodie, creased dickies, nike cortez, That shit was way doper!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In Oakland I saw a girl wearing that coat with matching SpongeBob AF1s.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thats just fucktarded. Its almost like a bunch of little kids. They look like little kids with over size tees that resemble night-night shirts, hats too big, and drawing on themselves you tell me.....How is that supposed to convey "im hardcore, you should be intimidated"?

 

LOL time for night night thug pussies

Share this post


Link to post
Share on other sites

and what's with dudes rockin kid sized spiderman and spongebob backpacks? that shit looks retaaaaaarded, especially when coupled with a ghetto gown

Share this post


Link to post
Share on other sites

You might call em' Gangstas I call them wiggers , because they're the only ones that wear that awful shit . :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i knew a dude -- he was a young black guy that was rough, rugged, had gold teeth, and could fight. and he'd rock this colorful leather jacket with a picture of M&M's on it.

 

blacks don't even watch NASCAR.

 

but then again i guess it's like the mid 90's when rappers wore hockey jerseys. remember that shit?

Share this post


Link to post
Share on other sites

its like "hey who is your favorite team?"

 

"man cant you see i like them all boston and newyork giants and dodgers..."

 

i hate those stupid hats and jackets..y

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh yeah, one theory i have why hiphop thugs buy that kind of shit, is because it's expensive.

 

young black people will wear just about anything as long as the price is high enough, so they can floss with it. evisu is some dorky-ass, tight-fitting jeans and shirts made by japanese people. but because evisu jeans are $200-$400 a pair, and because jay-z mentioned them in a song, young blacks will buy it. wiggas will notice and then follow suit. bape hoodies are also some ugly-ass, retarded looking hoodies that are bought only because of its high price. bape will just be a passing fad. however with bape, blacks and whites are both equally guilty of buying it "just because it costs a lot."

Share this post


Link to post
Share on other sites
Thats just fucktarded. Its almost like a bunch of little kids. They look like little kids with over size tees that resemble night-night shirts, hats too big, and drawing on themselves you tell me.....How is that supposed to convey "im hardcore, you should be intimidated"?

 

LOL time for night night thug pussies

 

You just dont get the point faggot. There so hard that they can wear anything they want, even their moms night gowns and even though you dont want to admit it you still feel threatened and try to avoid them at all costs.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i knew a dude -- he was a young black guy that was rough, rugged, had gold teeth, and could fight. and he'd rock this colorful leather jacket with a picture of M&M's on it.

 

blacks don't even watch NASCAR.

 

but then again i guess it's like the mid 90's when rappers wore hockey jerseys. remember that shit?

 

blacks can wear whatever sports apparel want. no matter what sport they participate in they will still dominate

Share this post


Link to post
Share on other sites

and what about "guys" wearing pink stuff? yesterday i saw a kid with a pink shirt.....and "suck my dick!" written big on it......

Share this post


Link to post
Share on other sites
You just dont get the point faggot. There so hard that they can wear anything they want, even their moms night gowns and even though you dont want to admit it you still feel threatened and try to avoid them at all costs.

 

And who the fuck are you?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol at the loony toons jackets... Somewhere along the way the style kinda went from being ultra fresh to flat out gay looking haha. But I know what I would look like an idiot in and what I would look good in. How come everyone else doesn't have this 6th sense too?

Share this post


Link to post
Share on other sites
this 6th sense

 

 

n2172.jpg

 

 

 

 

the way you know looney tunes shirts are gay is, you can see them, and as you can see the "know" goes through that little hose to your brain

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×