Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Skilla54

The Human Centipede

Recommended Posts

centipede.jpg

 

from the picture it looks like he wants them to shit down each others throats until it passes through three humans.

 

fucking germans and their schizer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, something went wrong.

 

A team of highly trained monkeys has been dispatched to deal with this situation.

Also, please include the following information in your error report:

Share this post


Link to post
Share on other sites

yea i think im gonna go see a midnite showing of this this weekend

 

my friend who wants to see it also has this shit phobia

where whenever he sees poo or smells poo he starts to gag and nearly vomit

 

so im hoping he freaks out and vomits in the theatre

 

im gonna try to time it, and fart in his face right during a poo-eating scene

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahhahaah at your friend's expense. This shit looks stupid wack. But something a group of idiots will inaccurately deem "cult" because how little money it will generate. Because yaknow movies are just too high brow for the general pop. Especially ones that don't make money and are edgy like this.

Share this post


Link to post
Share on other sites

the last poop eating movie i saw was Salo... that movie was gross.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha

"you are tourist? i will sew your mouth to ass and make centipede!!"

 

im sure if he just put an ad on craigslist he could get some weirdo recruits instead of kidnapping them..

 

'WANTED: HUMAN LAB-RAT'

 

Doctor seeking healthy m/f willing to have mouth sewn to others anus to create revolutionary centipede. Must be willing to stay at lab for weeks, cannot have poo phobia. Payment will be in form of 35 cent funyun bags. 1 bag of funyuns per day stayed.

 

 

Location: All Areas

it's NOT ok to contact this poster with services or other commercial interests

Share this post


Link to post
Share on other sites
the last poop eating movie i saw was Salo... that movie was gross.

 

That movie was beyond sadistic. To think that there's a book with greater detail is buuuuhhh

Share this post


Link to post
Share on other sites
That movie was beyond sadistic. To think that there's a book with greater detail is buuuuhhh

 

yea that is actually the only movie in existence that has ever "gotten to me"

Share this post


Link to post
Share on other sites

The preview basically showed the whole movie.

 

no need to waste another minute on this crapfest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

This movie looks terrible. It looks like the kind of crap the morons that I go to school with will shit brix over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i havent seen it yet. but i cannot wait.

 

yall are taking it too seriously. think snakes on a plane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×