Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
swif1

penis enlargements

Recommended Posts

youve been watching them commercials. just like those boob growing pills- i cant imagine that shit really works but im sure theyre selling like crack.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest willy.wonka

hahaha

 

i like my shit...i guess for guys,"it can always be a lil bigger."unless you're like my friend BRAD...we used to drive through the "hoe zone"..pull over and he would flash his huge cack to the hookers..

one hooker was sooo excited...she comes up to us and was like,"YOUR FRIEND HAS A HUGE CACK!"

 

WE WERE SO PROUD OF HIM....BRAD FROM DA DOOSE BOYS

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest DRUKN MASTER

My penis enlarges inside of jokers styl!

Share this post


Link to post
Share on other sites

My dick stops growing after it's fluids have been released

 

WillyWonka

"Cack" my old boss used to say it like that. ahh bringing back memories of that tight wad, piece of shit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KONFLIKT

EXCERSIZES!!!

 

THERES EXCERIZES YOU CAN DO TO MAKE IT GET LIKE 2-3 INCHES BIGGER!!!! WHO KNOWS THESE EXCERSIZES!?!?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by regulator

little jimmy wants to be a center on the basketball team in penis land

HAHA Jimmy's gonna try to make the all-star team,

Share this post


Link to post
Share on other sites

that'll add a good 5 inches there Lazybones

i see the comercials for the pills all the time and i mean yeah they might work now but in 15 years will your dick fall off cause of them?

i dont wanna find out

Share this post


Link to post
Share on other sites

if any of you really want to know about this........

 

then here's a big HAHAHAHA to you small cocked bastards

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×