Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Feed Yer Ego

the type of shit you only discuss with the oontz: hematospermia

Recommended Posts

dude i don't want a doctor looking in my dickhole that'd be so fag

 

 

unless the doctor was a hot chick....but then i might cum blood on her and i don't have health insurance

Share this post


Link to post
Share on other sites

The diagnosis is cancer, likely caused by excessive consumption of Mentos.

Rigorous anal fisting is recommended to reduce the symptoms.

You have 6 to 9 months.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've came blood a few times, you've got a hemorrhage infection or broken tissues in the wanger......go see a doctor because it could be other shit that is alot worse!

 

 

 

 

are you pissing blood?

Share this post


Link to post
Share on other sites
The diagnosis is cancer, likely caused by excessive consumption of Mentos.

Rigorous anal fisting is recommended to reduce the symptoms.

You have 6 to 9 months.

 

nah i ain't goin out like that

 

i'm on some real fly boss shit

i be up in the club vip drinkin cristal & stem cell cocktails

growin extra dicks and shit

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

nh

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freaky deaky, dude.

 

You'd be considering some health insurance, maybe?

 

We can hope that you discovered this after splooging over some skank's boobage, or getting spanked off in a dirty back alley by a pre-op tranny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

are you pissing blood?

 

no

 

not yet atleast. i don't think i will tho

 

 

We can hope that you discovered this after splooging over some skank's boobage, or getting spanked off in a dirty back alley by a pre-op tranny.

 

sadly no

 

mad lame

 

it was going to be the first time out with this new bitch and i didn't wanna go in with a loaded gun so i rubbed out that easy one

 

 

 

needless to say having a faptastic man miscarriage (nh) ruined my plans cuz i'm not gully enough to front all rico suave on a chick after busting a blood nut 2 hours earlier

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personally, this is the type of shit that i would get checked out regardless of whether or not i had health insurance. That's just me though.

Share this post


Link to post
Share on other sites

needless to say having a faptastic man miscarriage (nh) ruined my plans cuz i'm not gully enough to front all rico suave on a chick after busting a blood nut 2 hours earlier

 

You should have channeled your inner twinky the kid and gone a done it anyway.

The thread could have potentially been more epic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
You should have channeled your inner twinky the kid and gone a done it anyway.

The thread could have potentially been more epic.

And cosign this. You could've given her a blood facial...or a blood creampie...bloodpie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i was wayyy too shook to even think about how epic giving her a strawberry creampie could be

 

all i could think was

 

OMG IS MAH DICK BROKES ON TEH INSIDE FOREVARZ?

 

 

 

i never heard of that shit before and thought it was a full system meltdown for my junk

 

it could be any of the following

 

* Prostate conditions

* Prostatitis

* Prostate cancer

* Idiopathic (approx 50%)

* Prostate biopsy

* Prostatic telangiectasia and varices

* Transurethral resection of Prostate

* Radioactive seeds

* Urethral polyps

* Urethritis

* Urethral instrumentation

* Seminal vesicle cyst

* Amyloidosis

* Tuberculosis

* HIV

* CMV

* Herpes simplex

* Chlamydia

* Trauma

 

 

but i'm pretty sure my junk isn't ruined, so i'm cool

 

 

 

probably just trauma

Share this post


Link to post
Share on other sites
its like a ready made russian candy cane. /nh

 

oh dude i've never heard of that one! that is beyond hardcore

 

i was thinking ready made strawberry shortcake

 

1. Strawberry Shortcake 4803 up, 1565 down love it hate it

 

 

The action in which the male ejaculates on his partner's face, and then the male punches his partner's nose, which causes blood to stream forth. The semen and blood fluids create a red and white image, just like the icing and filling of a strawberry shortcake.

 

 

or the rmx...

 

5. Strawberry Shortcake 172 up, 145 down love it hate it

 

 

When a man is plowing a women on her period and cream pies her twat making the Semen and menstrul blood mix together looking like a strawbrerry shortcake

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×