Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Entro123

MERO!!!

Recommended Posts

oooooh google video.. oh my gosh.. i'm gonna get nothing done because of this...ugh.. album going to be put on hold..for google video

 

haha

Share this post


Link to post
Share on other sites

rich emo kid's first foray into party friendly drugs???

 

 

I have been know to pull stupid shit like this before while under the influence of shroom's and acid and such..

 

(no stupid poetry though)

 

Over new years I had managed to convice myself and most of my friends that the dead 50's singer Ricky nelson was actually living in an immaculate penthouse suite at the Hilton across the street, and that he was behind everything that is wrong in this world...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest KING BLING
Originally posted by WhiteOx@Jan 7 2006, 01:08 AM

I think shes joking

 

 

No, emo is the new insecure popular kid - they laugh at themselves because they fear being laughed at by others...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by KING BLING+Jan 7 2006, 05:01 AM--><div class='quotetop'>QUOTE (KING BLING - Jan 7 2006, 05:01 AM)</div><div class='quotemain'><!--QuoteBegin-WhiteOx@Jan 7 2006, 01:08 AM

I think shes joking

 

 

No, emo is the new insecure popular kid - they laugh at themselves because they fear being laughed at by others...

[/b]

 

wow, in all seriousness I think you are dead on with that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I CANT EVEN VERIFY IF I WOULD SMASH OR NOT, NAHSAYIN? CUZ I COULDNT GET A FULL BODY VIEW AND SHE WAS COVERING HALF HER FACE WITH HAIR ON SOME EMO-AALIYAH SHIT. SHE MIGHT COULD HAVE A CRITICAL LAZY EYE. IM NOT FUCKIN WIT IT. ALSO I AM NOT FUCKING WITH A BITCH THATS READING SAD GAY POETRY ON A VIDEO AND SENDING IT TO NIGGAS TO "CHECK OUT" FUCK OUTTA HERE. IF THAT WAS MY GIRL I'DA WALKED IN THE ROOM IN THE MIDDLE OF THAT AND POURED THE WAX FROM THE CANDLES ON HER WIG AND THAT DIRTY ASS POETRY BOOK/MATH HOMEWORK NOTEBOOK.

 

 

P.S. IF YOU'RE IN A NICE HOUSE AND YOU HAVE THE TIME AND EQUIPMENT TO BE MAKING INTERNET BROADCASTS OF YOU READING POETRY WITH MAD SCENTED CANDLES AROUND YOU YOU'RE LIFE SUCKS, NO DOUBT, BUT NOT CUZ YOU'RE BROKE. SHIT JUST SUCKS CUZ YOU'RE A FUCKING HERMAN.

 

 

 

MERO

DUCK

HUNT

Share this post


Link to post
Share on other sites

smash. bitches with low self esteme are my grip. i definitly wouldnt be listenint to that silly shit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yo smash this bitch then after you bust all over her face and make her suck the rest out...lay into her with one of your emo bashing rants while telling her don't EVER call you again!!! :haha:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by dubsface@Jan 8 2006, 01:41 AM

I AM AZRAEL ABYSS WELCOME TO MY HOUSE OF PAIN AND TERROR. IM SO SAD I COULD DIE... TRAGEDY, TRADEGY!

 

gothtalksign.jpg

 

 

haha you said tradegy

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×