Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Daze One Million

*Bottoming Out; Prolly Not What Your Thinking Unless Your Name Is Tease

Recommended Posts

allright question...

 

ok, im not mr porno man or none of that, ive only been with one girl and never really had this problem before, but i recently have a new girl and while commencing she complains at times that it hurts because it feels like my dick is in her stomach....now, what i want to know is will this pain fade away just like the pain a girl expieriences when she has sex for the first time....or am i fucked and have to deal with it.....cuz seriously straight up...hittin it from the back sucks because it hurts her to much

 

 

side note: said girl was not a virgin when i met her, allthough she was only with one other dude

Share this post


Link to post
Share on other sites
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.

you must have heard bout it...you know when your dick slams into the girl cervex...i call it bottoming out....i dont know the technical term...something like cervical trauma??? i dunno

Share this post


Link to post
Share on other sites

somes girls just dont like sex as much as others

 

some hate pain while other crave it i dunno you should ask her whats up?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I only dig sex from certain angles because the "bottoming out" thing sucks! I hate having my dick all jammed up and raw/sore feeling from smashing guts! I understand.......it's weird.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by E MARTYR

either your fucking lying or your hung like a donkey.

 

:lol:

 

some bitches you cant use the entire "magic stick" on them...

 

cuz they aint ready for all that loving. [homoblock: on]

 

:lol:

 

nah im not lying, but i aint hung like that either...i mean my dick aint no cock tail weenie either....im pretty sure she just got a shallow pussy maybe....but to who ever said some girls dont like sex as much as others...thats true, but this girl likes sex...believe me

Share this post


Link to post
Share on other sites

you got a case of Type C Woman,which means she is the type that enjoys more foreplay; less intercourse. Type A is the wild style intercourse monkey sex.

Type B is the "lovemaking." theres more..they mix at times too.

foreplay.

oh and "hahahahha" cause youve only been with one other girl, I bet she was nasty. dont hate the playa, hate the game.

also;

big noses=deeper pussies

 

shit, there should be a "ask ounceaddict about sex" thread.

 

:king:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nah the one other girl i was with was a virgin when i met her....far from nasty but in all reality, your statistical equation is incorrect, this girl is not a "type c woman" she actaully hates the foreplay and wants to get right to the fucking, she would be what you call a type a :rolleyes:

 

---

 

this whole thing has nothing to do with if they like sex or not...it has to do with will the pain of my dick banging into her cervix subside

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by E MARTYR

ps- didnt appreciate my name being used in vain. :lol:

 

this shits sex related, ofcourse i woulda thought what you thought.

 

hahahahaha

 

my bad tease...but you do see how many views i got on this thread because of it right?

 

 

and arcel....that may be an option, never thought of it...good lookin out

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry I can't offer any worthwhile advice except to ask her what is going on down there with her southern region.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've had the same thing happen with my girl, but for she didn't complain

about it. It only happens with some positions, namely doggy, so she's

already having a good time anyway. Just tell her if sex hurts so much,

you're just gonna have to put it in her butt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tease is the craze of channel zero...

 

this honkey is more popular than the pope

 

cant look at a damn thread without tease this, tease that..

 

where is the picture of that sattle??

Share this post


Link to post
Share on other sites

how long have you been hitting it?

 

my personal experience with bottoming out is that after a few months their bodies kinda get used to it and its not so bad.

 

I just gotta say...I love the look in their eyes when you bottom out.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by E MARTYR

either your fucking lying or your hung like a donkey.

 

:lol:

 

some bitches you cant use the entire "magic stick" on them...

 

cuz they aint ready for all that loving. [homoblock: on]

 

:lol:

that's what i was thinking..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Daze One Million

my dick is hitting her cervix and it hurts her...i just wanna know if the pain will go away with time

most likely, no.

Unless you give her plenty, plenty, plenty foreplay.

its her anatomy, theres nothing to really be done with it.

She may get used to it, and become accustomed to the pain, but thats the best that will happen.

Otherwise, if it hurts her alot, try going a bit shallower or try different positions to see whats comfy for her.

 

I had this problem with an ex and it was no fun.

Share this post


Link to post
Share on other sites

if she says it feels like youre hitting her stomach, it sounds like youre aiming wrong. happens all the time.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...