Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
MrChupacabra

The Photoshop Thread

Recommended Posts

This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.
Guest BROWNer

once upon a time there was a style master up in

the 12oz equivelancy....he hasn't dropped anything

in quite some time, which sucks....if we all complain

enough, maybe he will stop by for ooh's and aah's.

biatch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bumptastic.

 

I finally down loaded photoshop 7 and it took me three fuckin days. Curse this dial up. Anyway, I don't know what the hell i am doing cuz there are sooo many buttons in this damn thing. This is much more complicatd than MS Paint. If anybody can drop anykinda clues on me I would appreciate it to the utmost.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by MrChupacabra

yo dosoner, if i throw together something or other you still down to do another one of those back and forth photoshop deals?

 

yes sir, i am, i enjoy that type of photoshop fun

Share this post


Link to post
Share on other sites

Here is the first thing i've done in photoshop. Im not exactly understanding how all of the cut and paste things work as well as the layers. Well anywho here it is. It's powerful.

 

http://www.fotango.com/p/eba00368586f00000001.jpg'>

 

did any of you make anything this crappy your first time around or do i just really need to keep working at it?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by mr.yuck

 

did any of you make anything this crappy your first time around or do i just really need to keep working at it?

 

photoshop is a program with alot of tools, and alot of ways to use them. it takes time to figure out what does what and what all you can do with it. the best way to learn, in my oppinon, is by reading basic tutorials on the net and just good old fasion experimentation.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Those are pretty damn cool. Have you ever tried to make any of those pixalized pictures with out the aid of some computer program? So you say i can find some tutorials on the web, eh? Thanks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dosoner, i dig those...i know your secret technique, though...haha...

 

all of the stuff posted on here looks pretty good to me...

 

kilo's word "noodling" kinda bugs me, though

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...