Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
JazBox

fuck winterwondering

Recommended Posts

his is so gay, i went out tonight in the cold winter, hopeing that my day would be better after

a shitty back to school, i went out, it was fucking freezing out side as hell, there where made cops

out.. i woundered the allys looking for a spot that wasnt gheyed out and i couldent find a single good

spot that wasnt already used, so i decided to go over some fadded out tag from 93 or some shit

(not such a bad thing considereding i am doing bubble letters) ok kso the outlined turned out

nice, then i toke out my nice toyish florisent green for the fill, the fill semmed to be alittle odd,

as i was doing it, i heard a bike rider around, i hurryed to do my fill , it was crappy but i

i didnt care i just wanted to boogie cuz i get parnoid so easily, i stared walking with the can

i turned it over and PAINT WAS OZZING ALL OVER MY HAND AND ON THE CAN i toke the can

and burshed it of in the snow , it was still alittle damp but i just put the lid on and put it backk in my

bag, after that i decided to just call it quits so i stared walking home, noitceing a huge rattleing

sound comming from my bag i decided to walk through straight lane ways to get home

because there where mad cops patroling the down town roads near my home,so i am walking

down this laneway with groushes everwhere and hear this crazy punk rock blasting from one of them

(this was around 2:30 am) i started to think about the emnimem music video fight music, how the werid

gothic rocker punks looked and how there fucked, i thought they might jump out and grab me and eat me alive

in the ally way. now i am alittle guy but i wont hessitate to spray these bitchs in the eyes

and give em shoots to the stomach. of course.. it didnt happen but what ever.. neways i got home

in the freezing cold, emptyed out my bag of spray cans (there wasnt much paint comming of the

florisent green onto my bag) i washed my hands and left alittle bit on for the ladys to notice,

 

 

well this summes it up i am never going out tagging again in the winter its so fucking gay

it doesnt matter what weather it is there will always be bacon looking for grease, i am not

dropping graffiti but i am just sticking to sketching during the winter and summer time is

mad painting ever night, ne ways i got some spray paint on my smoke, hopefully the fuems will

kill me and ill be abe to end this, lates G's

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Firetruck

Dear E-Graff Diary,

 

Wow! It isn't easy being a graffist! Today some of those kids that hang out Tim's sister took my can and sprayed my shoes, it was wet and cold and I almost cried... Then, I went into the woods to practice but I couldn't read it when it was on trees, I hope I'm getting better. When I was walking home I remembered a rock wall I should have been graffin on on account of because it's probably easier to see than on trees... Danny found a porno mag but he wouldn't let me see it YET! hahaha...

 

OK Diary, I gotta go because Mom says I have to clean my sneakers...

I'm gonna try to sneak out later...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Firetruck

Dear E-Graff Diary,

 

Wow! It isn't easy being a graffist! Today some of those kids that hang out Tim's sister took my can and sprayed my shoes, it was wet and cold and I almost cried... Then, I went into the woods to practice but I couldn't read it when it was on trees, I hope I'm getting better. When I was walking home I remembered a rock wall I should have been graffin on on account of because it's probably easier to see than on trees... Danny found a porno mag but he wouldn't let me see it YET! hahaha...

 

OK Diary, I gotta go because Mom says I have to clean my sneakers...

I'm gonna try to sneak out later...

 

 

haha :) :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by JazzieBox201

left alittle bit on for the ladys to notice

you, sir, are hip to the newest bling... keep an eye out for P.Diddy brand hand paint which will come in some truly flossin colors...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ComicBookGuy

angry xbox got a new username?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest schick1
Originally posted by JazzieBox201

his is so gay, i went out tonight in the cold winter, hopeing that my day would be better after

a shitty back to school, i went out, it was fucking freezing out side as hell, there where made cops

out.. i woundered the allys looking for a spot that wasnt gheyed out and i couldent find a single good

spot that wasnt already used, so i decided to go over some fadded out tag from 93 or some shit

(not such a bad thing considereding i am doing bubble letters) ok kso the outlined turned out

nice, then i toke out my nice toyish florisent green for the fill, the fill semmed to be alittle odd,

as i was doing it, i heard a bike rider around, i hurryed to do my fill , it was crappy but i

i didnt care i just wanted to boogie cuz i get parnoid so easily, i stared walking with the can

i turned it over and PAINT WAS OZZING ALL OVER MY HAND AND ON THE CAN i toke the can

and burshed it of in the snow , it was still alittle damp but i just put the lid on and put it backk in my

bag, after that i decided to just call it quits so i stared walking home, noitceing a huge rattleing

sound comming from my bag i decided to walk through straight lane ways to get home

because there where mad cops patroling the down town roads near my home,so i am walking

down this laneway with groushes everwhere and hear this crazy punk rock blasting from one of them

(this was around 2:30 am) i started to think about the emnimem music video fight music, how the werid

gothic rocker punks looked and how there fucked, i thought they might jump out and grab me and eat me alive

in the ally way. now i am alittle guy but i wont hessitate to spray these bitchs in the eyes

and give em shoots to the stomach. of course.. it didnt happen but what ever.. neways i got home

in the freezing cold, emptyed out my bag of spray cans (there wasnt much paint comming of the

florisent green onto my bag) i washed my hands and left alittle bit on for the ladys to notice,

 

 

well this summes it up i am never going out tagging again in the winter its so fucking gay

it doesnt matter what weather it is there will always be bacon looking for grease, i am not

dropping graffiti but i am just sticking to sketching during the winter and summer time is

mad painting ever night, ne ways i got some spray paint on my smoke, hopefully the fuems will

kill me and ill be abe to end this, lates G's

FAGGOT! someone needs to ban this bitch, i wish those punks would beat your ass

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Re: fuck winterwondering

 

Originally posted by schick1

FAGGOT! someone needs to ban this bitch, i wish those punks would beat your ass

 

suck my dick bitch, i bet ur just jealous nothing like that ever happend to you LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Re: Re: Re: fuck winterwondering

 

Originally posted by JazzieBox201

suck my dick bitch, i bet ur just jealous nothing like that ever happend to you LOL

 

You just might be the gayest kid ever.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest schick1

yeah im jealous A) because im not a toy B) because i paint steel nearly everyday yearround and that includes the winter and i dont fuck up like a disabled kid. oh and im not a little kid that makes me jealous too........your a loser son

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok you can all kiss my my black ass all you faggits who say "dude" and "dope" your all white trash boyz go fucking skate bored in some gay park and get shot by true niggaz, or go to some "dope" partys and say "dude" and "bro" all night with your fucking raver friends on ecstasy.. oh yea and i forgot to mention KISS MY BLACK ASS!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by JazzieBox201

KISS MY BLACK ASS!!!!!!

 

You know, I don't think anyone believes that you're black, but it's ok, you don't have anything to prove... You're just a racist, take your stereotypes and shitty atitude on and go play with your 'true niggaz'.

 

I don't thik you're allowed to be morally indignant or outraged when you start a thread with the sentence "This is so gay." All these people agree with you anyway... it IS so gay. Get over it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest exhibitone

INSTEAD OF GOING THROUGH ALL THE TROUBLE OF TYPING THAT

WHY DIDNT YOU JUST CLOSE THIS SHIT DOWN

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Smart

You know, I don't think anyone believes that you're black, but it's ok, you don't have anything to prove... You're just a racist, take your stereotypes and shitty atitude on and go play with your 'true niggaz'.

 

I don't thik you're allowed to be morally indignant or outraged when you start a thread with the sentence "This is so gay." All these people agree with you anyway... it IS so gay. Get over it.

 

 

this sounds like something one of thos bitchs on aim would say that goes and takes a picture of a girl and yells in the channels "I AM A HOT GIRL" and u get mad messages and chat sex talk to them.. so just go do that and LEAVE ME DA FUCK ALONE

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok afte taking the time to read that stupid its to cold out bull shit one thing came to mind if you got the nerve to complain about not being able to finda spot, or its to cold out or i was to scared or there were to many cops out then my friend i think its safe to say you shoudl jsut give upwhat ever graff you got going i mean seriously dont bitch about being cold put some fucking clths on wear some damn gloves get a fucking car, and further more i dont really think any one cares to hear about your wimpering so get some balls and bomb this winter or give up. and one more thing watch the cope 2 kings destroye video and see what he says about bombing in weather, " real bomber will paint in any weather rain snow sleet you name it" so get off your paranoid ass and fuck shit up!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×