Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Overtime

the NEW sketch thread

Recommended Posts

This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.
its dope..nah i meant spawn...all g tho..comic heads ftw

 

marvel comics is were its at there have some of the best shit out there

 

 

abbbbb.jpg?t=1270207223

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pesk that page is dope, that Wiser one is cool too, tried something a bit different to my normal style

 

DSC02661.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

New 2 page...Dedicated to all the Anime\manga lovers of Bleach

Once i watched it...loved it really specially this character Ichigo

4486592282_7428112b8f_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
yeah weed is sooooo cool m* sarcastically*

its funny cause you get addicted and ruin your life, toy

a drug is only a drug

it's the lack of control over them that can ruin your life

also weed is not addictive only habit forming

Share this post


Link to post
Share on other sites

if your expecting it to look like its on the wall than no, the perspective is wrong...but if your just looking at it as an individualt piece than that shading is on point like a muther fucker ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I see people love to post & dont criticize others...the shit won't work

the thread became like a museum...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...