Jump to content

sneekatoke

Member
  • Posts

    1,296
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by sneekatoke

  1. @pertplus CENTRAL TIME BITCH i get to watch it at 9
  2. for real this is stupid. I typed a paragraph and deleted it. Really dont think anyone here will care. look at the bright side, though, blacken, no one will be saying 'nigger' or 'fag' when the internet is govt. regulated...
  3. LULZ over the kid wearing the cope shirt pickin on the juggalo, haha... "JUGGALOS 4 LYFE, BITCH!"
  4. bout to bust into this guy here: been waitin all year for this...
  5. massgraff - 12oz commentator
  6. i have beef with shitty pictures... ...and i guess people that think that that shits good just cause "its a philly thing, br0"... ...and leave pastor Frank outta this!!!
  7. still looks like shit. did you take that picture with your pager?
  8. not straight or simple, take off the crappy extensions and wirite it like this: PASIT (or) pasit
  9. HAHA ^ right... they posted his address... wish I was near NJ... *prolly smash his wife though...
  10. top ones pretty good but the bottom is not. the r legs are curving too suddenly, try making it more gradual. the a left bars coming out the to is not working in this one wither, and the d seems small...
  11. simples, learn letter structure, extensions are all over the place, letters proportions off, random arrow, etc... just do some simples for a while man....
  12. sweet another thread about religion...
  13. extend the bottom bar to the right and make a 45degree andgle out of the top right corner of the d, may help....
  14. i was julian from tpb... just so i had an excuse to constantly have a whiskey tumbler in hy hand haha...
  15. 1.get the fuck out of AZ 2. well there is no 2, once you get out of az you can find some friends with more than 3 teeth AND skate past your bedtime!
  16. what about niggas murdered by windows? do we get to break police to get even? cops are people, people are shitty. but calling all police the enemy of the people is like calling your dick george washington, its pretty popular and kinda funny, but obviously bullshit. *CHALLENGE: how many different times can you post my fucking dick with symbols, etc before they are all banned? winner gets high 5!
  17. straight needs moar bars, the proportions arent right (thicker vertical t flare, squat r, etc.) and i hate to help people on throws, just work it out...
  18. just finished 3 philosophers....ok i suppose, my bottle was flat... is it just me or does anyone else prefer delirium nocturnum to anything else... i liked the abt12 a lot, but still enjoyed the delirium more after... maybe the floating bits are magic unicorn dust? i dont know but that shit is outraageously good to me....
  19. ? thats way vague man... but i would use this badass thing called "google" to check up on that... haha
  20. radar id like to see you start messing with those straights, tryin simple extentions, etc. peon the p extension is weird and the letters dont flow well, the p is blocky but the e is more fluid/curvy, cool char though zen try other fonts man, but thats a cute that you heart 12oz haha and while markers are the subject, I have a drawer full of decos and prismas that I rarely use in favor of some cheap fibracolor 100 color set i picked up for $20, and i also dig crayola washable markers on some stuff...
  21. YES!! NOW WE ALL WILL GET TO HEAR HOW BADASS HE IS AND ABOUT HIS CAR/BROAD/DICK SIZE AGAIN! at least shitty little hipster chicks wont be wearing their "free weezy" shirts any more...
×
×
  • Create New...