Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
pornbooth

Maybe The Smallest Spray Can Ever

Recommended Posts

I was bored last night and was able to make a solid device to fill this .15oz axe can with paint. Surprisingly it holds enough paint for about 6 tags, the lines aren't super clean but i have since figured out a way to use it with a NY thin.

 

 

 

2d7vq83.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a post action shot in my dirty ass garage.

 

29puc1x.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

k028mq.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
why do you use axe?!

 

I dont, it was sitting there and out of boredom i thought, i wonder if i can fill that with paint?

Share this post


Link to post
Share on other sites

thank god.

 

secondly, what are you doing fucking around with axe cans and paint on new years eve??

and before you ask the same, got shut down by the police. waiting for the deputy lurking on my road to pull someone

Share this post


Link to post
Share on other sites

it was last night i did that, im an old man these days i got my 2 211 40's left and roman candles.

 

/no old man loser oner

Share this post


Link to post
Share on other sites

no offence but these looks useless.like it would be to much trouble to go through making it and then in the end all you get is 6 sloppy tags.still pretty cool tho.ive managed to do this once but i completely ruined my door haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

thats pretty cool...and whats wrong with axe i use it

but prefer normal deodorant...i remember someone

doing this before with a regular sized axe can for doing

stencils

Share this post


Link to post
Share on other sites
Montana put out the micros.

 

2704397849_fb42977c1e.jpg

 

 

yes they did, but not as micro as this...

 

2vrsg9k.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

even better, next to a german montana micro "pocket" can

 

bipcgp.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
no offence but these looks useless.like it would be to much trouble to go through making it and then in the end all you get is 6 sloppy tags.still pretty cool tho.ive managed to do this once but i completely ruined my door haha.

 

true, i admit it isnt really that awesome or useful , i was bored and was able to rig up some shit to fill it. After being able to fill it and it worked time after time i thought of it as something cool cause i have never seen a can as small as this so i just thought id share.

Share this post


Link to post
Share on other sites

word.its still really cool and ive never been able to do it myself without you know completely fucking up my house or my back porch..i just think that micro cans are more or less novelty items.they have their uses but i'd just as well carry a regular 450ml and be good.either way if you get caught with it your gonna get busted(more importantly im wasting money ordering that shit haha)..maybe not with your idea tho.theyll just mistake it as axe haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ive got 6 mini ironlaks if anyone wants them for a small fee.

 

 

shitty xmas gift... but its the thought that counts right?

Share this post


Link to post
Share on other sites

damnnn im in my room right now with 2 of those lil axe jawns and the only reason i came on here was to see how to transfer paint from can to can and this is the first thread i see haha you beat me to it

Share this post


Link to post
Share on other sites
too bad christmas was more than a week ago...

 

too bad i meant i got it as a shitty xmas gift.

Share this post


Link to post
Share on other sites

who said i wasnt just stating a fact.what would make you think that i was talking to you acer?

 

 

 

 

 

 

you think your so special..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×