Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
dELiSs

like..yeah omg.

Recommended Posts

You know those girls that are all skinny or pretty and they complain about themselves. that equals lame. I know this one girl who is georgeous and fit etc. and she always says "like oh my god i hate being fat and ugly ". And, I'm like yeah get outta here.. go whine somewhere else. Yeah threads. I just cleaned my room. wow it is clean.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Dr. Dazzle

I DO hate being fat and ugly. For realz.....

 

no.

Share this post


Link to post
Share on other sites

well

 

the reason they say oh iam so fat and ugly is because they need to be constantly re assured that they are hot they want you to go no no no dont say that iwould kill for you body/looks etc

 

one time this girl said it to me and i didnt say anything needless to say the situation wasnt pretty...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krie

girls always say "omg im so fat"

when they arent.. its a fact

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whenever my girl freinds complain i just say "yeah you are fat. fat ass". And my friend kinda got a big head and she complains about it . so i say "you're head's like this huge". then i use some arm movements.

 

I know they like to be re assured and are just fishing for compliments. It's so lame. I find it weird when i get compliments for no reason but i just say soemthing like..'thats nice of you to say'.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krie

all girls say "omg im so fat"

when they arent!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krie
Originally posted by Zee_Zee

what do you say to a fat chick when she says omg like im so fat?

do you blatently lie to them?

 

 

mmm thats a hard one..!

Share this post


Link to post
Share on other sites

tell them they're not fat. just big boned. then you'll get fat girl lovin. ain't nothing like it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krie
Originally posted by Grandola

then you'll get fat girl lovin.

 

 

 

YUCK! :sick: :nope:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest uncle-boy

like totally.....

 

my girlfriend used to have the bitch friend who was skinny as fuck, and not too ugly either. well she'd always complain about being too fat and all thins bull shit. and if that wasnt annoying enuff, shed say it while we cruised with this cool slightly overweight girl. imagine how she felt when a girl one third her weight was saying that she was fat her self? what a dumb self pittying bitch.

 

thank god my chick doesnt hang out with her anymore.

 

 

side note: the bitch did try to suck el bartos weiner. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

You punch them in the face. Repeatedly. So then, they're not only fat, but they have a busted face too. Then you laugh. Repeatedly.

Share this post


Link to post
Share on other sites

PPL are sooooo weak..show some self respect...

If your so socialy empty that you have nothing better to talk about thanthe size of your ass then fuck off.. i dont want to here it...

Im a nice guy (contrary to popular opinion) so if you wnat to do somthing about your inadequecies im more than happy to help or provide moral surport but if your just looking for a backdoor to "your not fat your beuatifull" sorry your not going to get it..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest imported_El Mamerro
Originally posted by krie

mmm thats a hard one..!

 

If I had a nickel for every time a girl has said that to me...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...I'd have no money.

Share this post


Link to post
Share on other sites

toow toow...

 

i knew a girl like uncle described.. thin, yet still complained about how fat she was and in front of girls that weighed a bit more than her. It's like SHUT UP and gain some respect and common sense.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×