Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Seym1has2no3fiends

12oz Theme bitersssssssssssssssssss

Recommended Posts

Who else notices all these fake usernames and characters popping up all of a sudden? I mean, first it was the short bus. Short bus can stay because it was original. Then I started with the church posts. Then came the pictures- Ted, webster, that ren and stimpy horse, that fucked-up gnes hunter, etc... Which ones should stay and which ones should not?

I vote that the short bus and mr. horse stay for sure. I think we could do without the fake screen names that leave about 20 BS posts a day in the bench. Yeah...

Share this post


Link to post
Share on other sites

quit whining.

calling me a biter is some funny shit.

i don't remember your church posts, they must have

been somethin' to get your undies in a bunch huh?

http://albums.photopoint.com/j/View?u=1585095&a=12062998&p=44619729'> http://albums.photopoint.com/j/View?u=1585095&a=12062998&p=44619729'>

i want 'you are a toy' to come back. and what happened to 'wrong thread guy'. good shit http://www.12ozprophet.com/ubb//tongue.gif'>

Share this post


Link to post
Share on other sites

i dont know how anyone could get the idea of ted copple from your church post.

gnes shit is tight, short bus is ill cause its like a wack post notifier. ted copples wack. i like websters posts but not on everyone, last one i saw was wack.

webster reminds me of a ground hog. little thing you want to kick i used to wait for those things to pop out their hole to kick them in the face, the things we do as kids. blah blah blah blah blah blah.

 

jimmies stuck in a mind shaft!....engines???

Share this post


Link to post
Share on other sites

No, I'm not saying that anybody is biting anybody, especially not me. I'm just asking which little themes or mascots have gotten annoying or have made you laugh!

Here's another one that made me laugh:

A while ago somebody posted a picture called the "abstract bandwagon." THAT made me laugh.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest WebsterUno
Originally posted by brown twinkie:

quit whining.

 

Yeah you lil shit (seym), werent you tease, in a past life. I wasnt to fond of looking at a bunch of stupid ass church folk, with some pieces inbetween. And now Im a GROUNDHOG?! Which one of you two guys would like to battle ths HOG! Ill show you how the filthiest gets down. Good luck humanz, Ill be waiting.... http://www.12ozprophet.com/ubb//biggrin.gif'>

and just cuzz you love it sooooo much,

http://albums.photopoint.com/j/View?u=1337677&a=9952340&p=44709672'>

for snoee, this was not intended as a bite, he asked me to draw him something a long time ago. I aint mad, peace. But I am seriuos about battling, whut up? How about me an�d gnes, aginst intoxicated and SEYM. Since you both like bumping gums.

Share this post


Link to post
Share on other sites

'fuckin a' webo.... you went deep with that one. holy shit. "the slobs verse the snobs" wow.... steady crushin em... im highly impressed bro...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Seym1has2no3fiends:

No, I'm not saying that anybody is biting anybody, especially not me.

 

why the fuck is your thread called 12oz theme biters then?

go sniff your brothers undies.

 

claps for wrong thread guy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest WebsterUno

oh yeah, wesssss-sssyyyyyy-eeeiiiddd!

*bling*gnes*bling*

 

[This message has been edited by WebsterUno (edited 04-08-2001).]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by WebsterUno:

My bad, I could have sworn I saw tease post some SEYM pieces and throws on trains awhile back. I aint trippin. http://www.12ozprophet.com/ubb//biggrin.gif'> Intox, no hard feelings. I wasnt biting either, Ive been hooking up the silly pix for a minute. peace yall. So when does the battle start? http://www.12ozprophet.com/ubb//biggrin.gif'>

Ha, I heard about that shit far before I even joined 12oz. I think tease's shit said, "SAYM" though.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think one of the funniest things i have ever seen on here was that dancing tattoo that someone posted,i dont remember who did it or where it was,but it wasnt very long ago.that was one of the greatest little mascots ever.whoever did that gots to bring him back.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest I_Lock_Kids_In_My_SELER

Gnes - you have some dope photoshop skills

Share this post


Link to post
Share on other sites

all we need is a little love and happiness.

 

 

make we wanna do wrong.. make me wanna do riiighht.

 

 

quit being bitter you little..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest I_Lock_Kids_In_My_SELER

Gnes post some more shit you have done, i like it. post some more naked women too, i like it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest WebsterUno

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahaahahhahahahahahahahahahahahah ahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

GEEEEE Thanx, now thats comedy!

I have a big fuckin grin, ear to ear. GNES is the man. Kid Furie is too, for kickin it live wit TATOO. haha still laughing

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest dukeofyork

oh my god..that last gnes post is dooopppppppeeee....

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAAAAHHAHHHAHAHHAH.....this is the most retarded topic ever.....speaking of the short bus......

 

------------------

brick, brick ,brick...thats how i be up against your girlfriends ass...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×