Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
drake mallard

ocean and mes3, like peas and carrots.

Recommended Posts

hey all. i spent the last week in toronto. i was fortunate enough to get to paint with mes, who really made see art/ graffiti in a new perspective and with heightened clarity...

 

also lics and mediah...awesome guys. truly glad i met you all.

 

gotta thank mes for awesome painting times and breakfasts that just cant be paralleled...

hope ya'll enjoy

peace

ocean.

 

 

 

 

[This message has been edited by freddy kreuger (edited 06-05-2001).]

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Im just posting this for OCEAN everyone)

<html>

--------------------------------------------------------------------------------

hey all. i spent the last week in toronto. i was fortunate enough to get to paint with mes, who really made see art/ graffiti in a new perspective and with heightened clarity...

also lics and mediah...awesome guys. truly glad i met you all.

 

gotta thank mes for awesome painting times and breakfasts that just cant be paralleled...

 

 

mes, ocean, lics production...

 

http://albums.photopoint.com/j/View?u=1456171&a=10939783&p=49866624&

Sequence=0'>

 

http://albums.photopoint.com/j/View?u=1456171&a=10939783&p=49866619&

Sequence=0'>

 

http://albums.photopoint.com/j/View?u=1456171&a=10939783&p=49866626&

Sequence=0'>

 

oceanography insides...

 

http://albums.photopoint.com/j/View?u=1456171&a=10939783&p=49866621&

Sequence=0'>

 

fat cancerous mes, and the smelly ocean...

 

http://albums.photopoint.com/j/View?u=1456171&a=10939783&p=49866623&

Sequence=0'>

 

wetso, mes, ocean....

 

http://albums.photopoint.com/j/View?u=1456171&a=10939783&p=49866629&

Sequence=0'>

 

mes3 and ocean....mediah stopped by later...but u gotta ask mes for those flics. erhmm...

 

http://albums.photopoint.com/j/View?u=1456171&a=10939783&p=49866627&

Sequence=0'>

 

hope ya'll enjoy

peace

ocean.

 

------------------

mesthree13.hug.

 

[This message has been edited by MESTHREE (edited 06-05-2001).]

Share this post


Link to post
Share on other sites

hah forget permissions! all but one of those are illegal! anyhow yah it was a ton of fun. yes indeed lics is awesome. haha no problem. breakfast anytime haha.....made u look at graff in a new way? cool although I have no idea how I did that hah! ouch flashburn.

 

------------------

mesthree13.hug.

 

[This message has been edited by MESTHREE (edited 06-05-2001).]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest beardo

badass. the first ocean especially. wetso with the mucho improvements too! i feel another trade comming on dude, get in touch

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest imported_SecretAgentX9

yeah that's some really good stuff. nice job everyone. feeling the non-textbooks..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pilau Hands

yeah where are the dots?

that's what I was asking myself dude

i'm working on a secret style now that's ALL dots. heads ain't ready

 

HOODWINKED

BAMBOOZLED

BEFOOLED

FLIMFLAMMED

CHICANED

HORNSWOGGLED

Share this post


Link to post
Share on other sites

Damn!! I'm beyond impressed, guys! Your color schemes are HOT! And those pieces... ohhh, baby!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kidlugz

yeah beards. i'm gonna wait till mid-summer before sending out any packages....that way i'll have a nice library of new stuff. i'll be in touch.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest WebsterUno

the first one, and the second one. That invisible 'S' is a nice touch. Those backgrounds are nice too. I need to play 'catch-up'.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SymonSays25

I'm not really feelin those styles. The one with a white outline, dark fill, in the production of three looks tight though.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×