Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at [email protected] and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

cheers - it's noon!

Discussion in 'Channel Zero' started by RumPuncher, Apr 16, 2006.

  1. RumPuncher

    RumPuncher Elite Member

    Joined: Jul 4, 2005 Messages: 4,500 Likes Received: 5
    [​IMG]


    Hey.... it's noon... I'm going to start drinking guilt free!!

    cheers to SSP because I know he'll cheers me back.
    to seeking for posting that goofy orly owl in the background,
    and cheers to smart because he loves the MGD.
     
  2. dumy

    dumy Veteran Member

    Joined: Oct 8, 2004 Messages: 5,056 Likes Received: 0
    damn googleoner always on top of that first status..
     
  3. dosoner

    dosoner Elite Member

    Joined: Jun 8, 2000 Messages: 3,735 Likes Received: 26
    fuck noon.

    its only 9am here. and while im not drinking right now, i am still really DRUNK from last night.




    im going to go puke
     
  4. RumPuncher

    RumPuncher Elite Member

    Joined: Jul 4, 2005 Messages: 4,500 Likes Received: 5
    cheers again..... beer #2

    fuck it's nice out today. I'm going to go for a bike ride, or a hammock mission.
     
  5. dosoner

    dosoner Elite Member

    Joined: Jun 8, 2000 Messages: 3,735 Likes Received: 26
    the only place im going is to sleep.


    im wondering why im still not in bed and reading about socks and boxers.



    oh, im drunk, thats why.
     
  6. RumPuncher

    RumPuncher Elite Member

    Joined: Jul 4, 2005 Messages: 4,500 Likes Received: 5
    haha... step away from the socks and boxers.... go to bed.
     
  7. shameless self promotion

    shameless self promotion 12oz Legend

    Joined: Mar 7, 2001 Messages: 16,306 Likes Received: 104
    Well shit. Cant not raise your glass to that. Already got my work hours in today, and Im going benching later so:
    [​IMG]
    Happy Easter. (Frank says Hi.)

    (Only thing I have left in the house at the time is this bs voka substitute. Just half to double amount.hahah.)

    Cheers!
     
  8. Weapon X

    Weapon X 12oz Loyalist

    Joined: Sep 6, 2002 Messages: 14,905 Likes Received: 202
    Nice, I got some Courvoisier that is gonna get opened before Sopranos. Now all I need to do is grab and get papers.

    Too bad I'm sick and have no money until banks open.
     
  9. shameless self promotion

    shameless self promotion 12oz Legend

    Joined: Mar 7, 2001 Messages: 16,306 Likes Received: 104
    ^ Shit I almost forgot about sopranos tonight. Good looking.
     
  10. Weapon X

    Weapon X 12oz Loyalist

    Joined: Sep 6, 2002 Messages: 14,905 Likes Received: 202
    ^ Yo, have you checked out Big Love? I saw the first episode, and thought it was decent. But since I've missed every episode since, I'm not about to get into it now.
     
  11. makeithappennn

    makeithappennn Elite Member

    Joined: Apr 7, 2006 Messages: 3,439 Likes Received: 37
    O-RLY?

    ill probably get the drink on tonight.probably do some painting before hand also.
     
  12. shameless self promotion

    shameless self promotion 12oz Legend

    Joined: Mar 7, 2001 Messages: 16,306 Likes Received: 104
    Same thing. Thought it was interesting the first time I watched it, but havent stuck around after sopranos yet to watch any more. Meh..
     
  13. RumPuncher

    RumPuncher Elite Member

    Joined: Jul 4, 2005 Messages: 4,500 Likes Received: 5
    there we go..... cheers!

    beer number 3 for me... I should take a shower and get dressed. it's only 1:45.... damn.
     
  14. Weapon X

    Weapon X 12oz Loyalist

    Joined: Sep 6, 2002 Messages: 14,905 Likes Received: 202
    Yeah, I'm thinking about showering before the Blue Jay game starts. They better fuckin' win! Beer would be great right now.
    RP, I can tell, you've been waiting for this spring Sunday loafing around for a long time.
     
  15. RumPuncher

    RumPuncher Elite Member

    Joined: Jul 4, 2005 Messages: 4,500 Likes Received: 5
    you know I love it.

    loafing on sunday is how I recharge my batteries
     
Top