Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Guest ToYs

with a name like this... *part II*

Recommended Posts

Guest ToYs

yeah so i looked for my old thread and the search engine is being a bitch so i started part II. exept its the smae old shit exept for one new piece which im not happy with at all. oh well. here ya go.

http://www.seemesmile.com/photos4/2543415a.jpg'>

<---yeah spare the bullshit comments i know i fucked up alot, i wanna hear GOOD suggestions though---->

http://www.seemesmile.com/photos4/2461656a.jpg'>

<---- before you bust out the cheesy "rad" jokes you gotta remember this board i use is for PRACTICE so no im not going to use my real name for all the neighbor kids to see. tell you what, the first person to guess my actual name gets a cookie.*hint* its not an origional name at all---->

http://www.seemesmile.com/photos4/2499344a.jpg'>

<----yep, pretty cheesy too. oh well its mine, i like it.--->

http://www.seemesmile.com/photos4/2499345a.jpg'>

<---return of tha B. i like the fade on it so i figured i would share.--->

 

post some of your shit up too please!:king:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ToYs

your shits better than mine. ive been painting like off and on for a few years (im aware of how sad that is) i never stayed with painting long enough to get real good. i would have problems in my normal life that would seriously conflict with my painting time. so yeah there is my bullshit excuse. im getting back into it now though. im going to start learning some nice wild style soon as i can.

 

p.s. thank you for making my post more interesting with more than just 4 pics of my shit.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest plo

TO THE FIRST GUY, WHY PRACTICE ON BOARDS, GO PRACTICE ON TRAINS. ITS A BETTER FEEL .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ToYs
Originally posted by plo

TO THE FIRST GUY, WHY PRACTICE ON BOARDS, GO PRACTICE ON TRAINS. ITS A BETTER FEEL .

 

i do sometimes but i would rather get better before i kill my train yard in my small town.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i hope it's 6 months with that whack hand..

what'd you use belton?? i'll kill you fucking skater fucks fucking bitxhes...

 

it reminds me of these skater bitches that think their tough shit artound here for painting chill spots and freights only fuckers die...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by plo

TO THE FIRST GUY, WHY PRACTICE ON BOARDS, GO PRACTICE ON TRAINS. ITS A BETTER FEEL .

 

Stay away from trains.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by ToYs

]. im going to start learning some nice wild style soon as i can.

thats the most annoying thing a toy can say 'im gonna start doing wildstyles', try learning how to do a tag first.. then maybe move on to a straite letter..as for wildstyle, give urself a good 5 to 10 years.. at the rate ur going it aint gonna come as easy..

Share this post


Link to post
Share on other sites

toys...come on dude..i told you last time you did this to:

 

1. roll those damn pieces of wood so the paint will stick

and

2. put some 3d's on that shit!!!

 

i see on that aid thing that you learned to border a little bit....anyways, that one is progress from your older ones....just keep on practicing on the wood and please stay off the steel.....merry christmas.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest uncle-boy
Originally posted by YourWelcome

To the first cat, put some gloves on. Unless you are that anxious to catch cancer or something?

 

:lol: cancer :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest loser

this is the funnyest shit i've seen all day...big up to toys and shitty pieces:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest -MOE LESTER-

legal shit never catches my interest

 

but bad legal shit is just plain sad.....tags dude, then throwups, and keep it grimey and illegal!! fuck your backyard plywood!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i can see how you want to do all this "crazy cool wildstyle" to be cool and all but i think its way better to have crazy cool straight letters with a little bit of style then having shitty shitty yo mama gay ass wild shit. and

 

when u get older and look back you will shoot yourself - snk509

 

keeping on doing what you do. (personally i masterbate.)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest willy.wonka

hey everybody!!look!! its sk8rboi!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×