Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

heavyLox

12ozProphet Original
  • Content Count

    7,207
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

heavyLox last won the day on June 9 2007

heavyLox had the most liked content!

Community Reputation

17 Good

About heavyLox

  • Rank
    Veteran Member
  1. heavyLox

    N E W Y O R K C I T Y

    Yo spruce, i was gonna hit you when it was time for a new NYC thread, but i think theres gonna be a lil division of ny themed threads in the works.... Im closing this and it will reopen shortly-ish.
  2. heavyLox

    505 AREA

    GOOD JOB FELLAS
  3. heavyLox

    HEAVYLOX the screen name & freinds: WORKS ON PAPER

    ZONE! NICE PAGE MAN. Not sure where yo are but if you in the sandbox PLAY SAFE keep your head up.
  4. heavyLox

    Kem 5

    cause its not a whole car unless you paint the whole car
  5. heavyLox

    HEAVYLOX the screen name & freinds: WORKS ON PAPER

    BEAST WITH TEH ROOR POKER. I C U LIL COUSIN NERO
  6. heavyLox

    NEWYORKCITY ((The Nice Guy Thread)

    i think the other thread will be back, but it needs to be cleaned up a bit. No one needs to be nice, thats not the issue. the Issues are a few though: Right place right time: 12oz is not the right place ot time to air your, your mans, the dude you hate, some dude you heard about over blunts in the clubs, dirty laundry. popping off about someones personal life is wack. There inst ONE dude who walks the streets who'll tell you its a good look to, hang, even enemies, out to dry. Thats not how it should be carried. Granted facing years changes that for some. But some of yall are just giving it away like drunk whores on prom night. Im tired of selling weed by the ten spot; i'll fill my down time this year with graff: thats cool, but keep in mind how you feel when the next new jack hops your corner and starts pumping a wack product; NOT FEELING IT. and truth be told they wont be there next year if even that long. KNOW YOUR position. older heads: times changed homies: its not what it was. it will never be what it was, the genie never goes back in the hat. School your local new jacks or fall back and enjoy what you had when you had it, cause you aint getting it back. new jacks: YOU ARE WACK! IF Been involved in style writing for under 5 years you are wack, but almost out of 'flash in the pan' phase. THE new influx of HIGH school students: Please, go do your fucking home work and stop fucking around with 12oz. Obviously yous already done a few grades more then once and the education trying to be imparted on you is NOT sticking. Change your diet to some brain food and MClyte that shit; cram to understand. Read a book, the world is bigger the hip-hop. Snipers for real; the last few pages has been like sitting in a laundromat midday filled with house wives talking shit while watching jerry springer; thinking they shit don't stink. Have some fucking class; christ on a stick; i feel for some of your families. NO ONE WNATS TO READ PAGE AFTER PAGE OF TRIFLIN HOES. pussyclot gangsters: I know its some dudes here that pride themselves on keeping it reals, by throw hands, or ridding dirty.... But i swear fo the lord some of yall can take a beating better then taking some anonymous post a 12 year wrote about you? Its OKAY for some to NOT like your shit, with out it reflecting on you negatively, ITS OKAY PAPA! separate the work from the dude. Consider what you think about some jackass sounding off on line, now realize thats the way we ALL feel when you do it, we laugh Yup, its true everyone laughs at you cause it aint shit you can do on line. caps, exclamation points, emoticons, shit 1s and 0s aint touching no one. so to sum up you dont have to be nice; but if you aint got something constructive to say shut the fuck up. hold your tongue 'till you see your problem and then handle it like a man FACE2FACE.
  7. heavyLox

    RIS & AOK CREWS

    that was wack. If want to see 100 transitons in 3 minuets ill watch mtv... however MTV has no AOK... id rather see a slow (still) slide show...
  8. heavyLox

    **** GES ONER ****

    hahaha. WOWO!
  9. heavyLox

    HEAVYLOX the screen name & freinds: WORKS ON PAPER

    By 12oz's very own Beardo!
  10. heavyLox

    Hong Kong

    invite me back!
  11. heavyLox

    Stompdown Graff Video By The Labelizer

    NO FLICKS NO THREAD>>>>
  12. heavyLox

    HEAVYLOX the screen name & freinds: WORKS ON PAPER

    BARE, In Till Death.
  13. heavyLox

    Hong Kong

    missing HK right now.
×