Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at [email protected] and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

FUCK I HATE PHYSICALS

Discussion in 'Channel Zero' started by postaholic, Aug 21, 2002.

  1. postaholic

    postaholic Guest

    dam yall, i might lose a nut! ahahahahahahaah :lol:

    something is wrong with my right nut, like one of my intestines or organs or something is slippin into my nut sack, i just thought i had huge nuts, but i guess not.

    i might hafta get cut or something, i could be 1/2 man pretty soon just like tom green :D ahahahahahahahah

    shits fucking serious but funny to.

    and having a guy touch your nuts is ackward... normally mini me and his 2 nutty buddies only come out in time of war... ;)

    sighhhhhhhh, it aint easy being me. and yes, i JUST got back from this shit... and came straight to 12oz with the findings. :lol:

    :king:
     
  2. jah

    jah Elite Member

    Joined: Dec 30, 2001 Messages: 2,705 Likes Received: 2
    ahahaha. takes me back to my jock days.

    "drop your droors. your underwear too. now cough."


    "cough cough."



    "hernia check cleared."



    hahaha. bad times..... i got away with my physical this time without the hernia check though. stay away from my balls damnit!
     
  3. Mr. Mang

    Mr. Mang Elite Member

    Joined: Feb 27, 2002 Messages: 2,901 Likes Received: 1
    we had mandatory physicals for new students at my highschool i went senior year. they were right i the always crowded nurse's office in one of those sleeping booths. the only thing between me and the crowd outside was a thin curtain that could be opened at any time.

    i even had a lady do the physical, but i just felt sick when she gave me the cough test. it was during school, come on. seriously i felt just plain dirty for the next week.

    but yeah, i gotta go to the doctor soon for some serious-type thing with the Mang wang. not looking too forward to it.
     
  4. NATO

    NATO Guest

    its the worst the way they put on the surgical gloves before they touch you. makes me feel like a diseased scumbag.
     
  5. You probably got varicoceles on the right nut. It's no big deal, but it's a good idea to get it removed. I have to take care of my left nut myself. Beer,

    El Mamerro
     
  6. Ceso One SAF

    Ceso One SAF Member

    Joined: Mar 29, 2002 Messages: 362 Likes Received: 0
    my freind walked into his physical with a hard on roflmao imagine the look of the doctor
     
  7. willy.wonka

    willy.wonka Guest

    i remember in a mental hospital some dude DR wanted me to take my pants down for some shit and i was like "hell no!" i resisted even more when he started showing signs of dissapointment....fucking psycho pervert
     
  8. nomadawhat

    nomadawhat Veteran Member

    Joined: Aug 24, 2001 Messages: 5,001 Likes Received: 2
    or you could have the clap.............usually noticed by a sting while urinating but sometimes by an infectious build up on the seminary tubes coming out of the testicles.........wait you haven't slept with anyone yet......soooooooooo nevermid
     
  9. postaholic

    postaholic Guest

    ^^^^^^^^^^^

    actually i have... :eek: nerd...

    anyways, just got back from the NUT INSPECTORS

    and limme tell you, shit was hilarious. this chick lady comes and gets me from tha lobby, and takes me to this room, tells me to get naked (shorts and underwear) and throw on this gown thingy... and i looked at it and i was like what tha fuck it had no back and no straps to hold it together, and im suppost to tramp around this place with my ass hanging out?

    so i put it on grabbed my shorts and shit, and went down the hall to meet up with her in the next room. i laid down on the chair thingy and she put this towel over my dick and told me to hold it out the way with a SHOCKED look on her face (from the hugeness im assuming) :lol: JK

    but anyways, so im holding my dick and she is lubbing up my nuts and all i can think about is my next reply on 12oz. so im cracking up in my head, and then i realise man, this lube is some top notch shit, however she put so much on it felt like she peed on me or something cuz it was kinda warm to, but anyways then she grabs the scanner thingy and starts rubbing all over my nuts with it.

    after awhile my eyes were rolling in tha back of my head and i was about to goto sleep from how good it felt, and i was dam near on the verge of getting a boner so i was like calm down guy, and started thinking about stupid shit :D

    it was also funny as fuck cuz i feel like a slut or something, but in a good way, cuz ive been dropping my draws where ever i goto and getting my nuts fondled.

    shits hilarious. :lol:

    thought yall might want to know.. ;)

    ill keep ya posted. :king:
     
  10. nomadawhat

    nomadawhat Veteran Member

    Joined: Aug 24, 2001 Messages: 5,001 Likes Received: 2
    Re: ^^^^^^^^^^^


    think again. seriously is there anything you wouldn't tell us. i mean how hard were those days for you when you stayed off the board? thinking about posting while a chick is lubing your nuts up.....
     
  11. -MOE LESTER-

    -MOE LESTER- Guest

    i had the same damn thing...i got into a bike accident and it fucked up a bunch of shit down there...my nuts were fuckin blue for liike 4 days so i had to get surgery...the only bad thing is that theres a small scar near my groin thats not too attractive
     
  12. WALE!pd

    WALE!pd 12oz Loyalist

    Joined: Jun 7, 2002 Messages: 12,040 Likes Received: 364
    hahaha good lord man..... this is fuckin hilarious, i dont know if some bitch was lubin my nuts i would purposely get a boner, then you wouldnt have to hold your cock out of the way , maybe try and poke her in the eye or something lol
     
  13. postaholic

    postaholic Guest

    Re: Re: ^^^^^^^^^^^

    those days were ruff yes :lol: butcha know what? DONT WORRY ABOUT ME SON! if you dont like what i say, when it says POSTAHOLIC started the thread, dont come in, if you continue to, you obviously like what i be saying, feel me? :king: dont hate...

    and why do i tell yall silly shit like this? because of people like this:

    he found it funny, and mighta even chuckled when he read my shit. therefore, mission accomplished. dont try to learn from me, just take me lightly or not at all. word.

    and like MARTIN LAWRENCE said: "id rather tell you about MY LIFE and my shit, rather than wait until someone does a special on me and tells it for me..."

    holla :king:
     
  14. nomadawhat

    nomadawhat Veteran Member

    Joined: Aug 24, 2001 Messages: 5,001 Likes Received: 2
    :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

    the song remains the same..................

    i guess little kids will laugh at little kids........and thanks for the advise, i'm gonna take it and run. peace!
     
  15. suburbian bum

    suburbian bum 12oz Loyalist

    Joined: Jan 30, 2001 Messages: 14,673 Likes Received: 3
    was the chick hot? One of my friends moms at school used to be my doctor she had to do my physical, its kinda ackward going to his house and shit, haha.
     
Top