Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
jkae

competition

Recommended Posts

Aight here is what im doing. im thinking about adding my name to a back piece tattoo im about to start getting inked. the whole thing is kinda like a samauri kneeling on his sword and its got a background with a lion and mountain scene. some ill sht that has some personal meaning to me but the top has room where i was thinking of putting my name. not sure yet. and honestly i am not looking for no generic tattoo parlor lettering. plus i admit im not that nice sketching.

Here is my idea anyone interested do a sketch of my name JOHN. any style your feeling at the moment. post it up here. if i like it and use it ill hook you up. Promise youll be happy. If i dont than you got to sketch some other letters. you were gonna sketch anyway right? and if not interested than dont. but smart ass coments dont affect me so in fact post em if it makes you feel better i dont care.

peace

Share this post


Link to post
Share on other sites

You know, most tattoo shops, if you're paying for the work, they will draw it for free.

 

For realz.

 

Also... many tattoo artists would LOVE to draw something other than generic tattoo letters...

 

But anyway...

 

*INSERT GENERIC 12 OZ. NASTY COMMENT HERE*

Share this post


Link to post
Share on other sites

no, i work at a tattoo shop, 40 bucks for a drawing/ deposit. word...... you want some shit for free do it yo self........:mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol u ninjas is funny, my boy is inking me hes nice but i dont want just his shit and the more i see the more i can choose or get inspired from. anyway..

Share this post


Link to post
Share on other sites

I suggest Old English scrolled fonts...

And if you take this advice/Idea, you still wont pay.

I can definitly use the cash too.

I aint drawing nothin for free unless you are a bangin chick, which you aren't.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Because I live in raggady-ass Augusta, Georgia and nearly all the tat shops here will draw for free if you're getting the work done.

 

So, hey... maybe you should quit your job.

Share this post


Link to post
Share on other sites

yea im in nyc tuff city i thought closed? yeah i figured i was gonna get no serious responses. so i didnt expect much. and yea 90% of tat shops will draw you up for free if your def getting it done

and yea i aint seen a graff tat that really looked nice either thats why im trying to go outside the tat artist circle for a design but i got a few heads working

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×