Welcome!

By registering with us, you'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

  1. Welcome to the 12ozProphet Forum...
    You are currently logged out and viewing our forum as a guest which only allows limited access to our discussions, photos and other forum features. If you are a 12ozProphet Member please login to get the full experience.

    If you are not a 12ozProphet Member, please take a moment to register to gain full access to our website and all of its features. As a 12ozProphet Member you will be able to post comments, start discussions, communicate privately with other members and access members-only content. Registration is fast, simple and free, so join today and be a part of the largest and longest running Graffiti, Art, Style & Culture forum online.

    Please note, if you are a 12ozProphet Member and are locked out of your account, you can recover your account using the 'lost password' link in the login form. If you no longer have access to the email you registered with, please email us at info@12ozprophet.com and we'll help you recover your account. Welcome to the 12ozProphet Forum (and don't forget to follow @12ozprophet in Instagram)!

Check Out The SITE and Tell Me What You Think

Discussion in 'Channel Zero' started by Grandpa, Apr 14, 2005.

  1. Grandpa

    Grandpa Junior Member

    Joined: Oct 14, 2003 Messages: 202 Likes Received: 1
    Ok, so I've posted a link to this site already on here about 4 or 5 weeks ago when I first got the domain name, but I've been learning all this shit from scratch and finally have the makings of what seems to be a real solid site (at least i think). Anyway, it's pretty much to the fashion of tucker max, with a twist, some funny stories, videos, and pictures to along with them. I update really often, so let me know what you think. Keep in mind I've only been doing this for about a month and before that had no prior experience with anything website related.


    http://www.JSWANO.com
     
  2. Mr. Peanut

    Mr. Peanut Elite Member

    Joined: Dec 2, 2002 Messages: 3,033 Likes Received: 10
    i remember reading those mtv stories on here not too long ago. shit was pretty funny.
    i wanna see the red sox riot video but it's not working. maybe you didn't finish putting that up yet.
     
  3. Grandpa

    Grandpa Junior Member

    Joined: Oct 14, 2003 Messages: 202 Likes Received: 1
    Oh word, before I forget, if anyone has a similar site or something that'll go good with mine and is interested in trading links and shit, hit me up with an email, jswano@jswano.com or you can find it on my site bitches
     
  4. Grandpa

    Grandpa Junior Member

    Joined: Oct 14, 2003 Messages: 202 Likes Received: 1

    nah the videos up it might take a while to load cuz its like 10 minutes long, but if that doesnt work try going to www.jswano.com/riot.wmv cuz that will open it right into your windows media player, if that doesnt work then idk man, im new to computers...i could always send it if u really wanted it
     
  5. Mr. Peanut

    Mr. Peanut Elite Member

    Joined: Dec 2, 2002 Messages: 3,033 Likes Received: 10
    pretty cool video. the people got pretty amped when that dude broke out the bag pipes haha. all those flashbangs and tear gas grenades were pretty crazy.
     
  6. Grandpa

    Grandpa Junior Member

    Joined: Oct 14, 2003 Messages: 202 Likes Received: 1
    yea it was a pretty wild time, dudes get out of control though u know?
     
  7. Grandpa

    Grandpa Junior Member

    Joined: Oct 14, 2003 Messages: 202 Likes Received: 1
    so no ones down to link up?
     
  8. heavyLox

    heavyLox Veteran Member

    Joined: Feb 2, 2002 Messages: 7,196 Likes Received: 17
    do your viewers a favor and stop <center> alinging all your text. Its tough on the eye and serves little purpose beyond making you think shit looks 'tighter'.

    thats all.
     
  9. FunktionOne

    FunktionOne Member

    Joined: Jun 30, 2000 Messages: 589 Likes Received: 0
    Remove the table boarder and take the hit counter off.. aside from that it looks good

    drinking colt45 is nothing to be proud of..
     
  10. Grandpa

    Grandpa Junior Member

    Joined: Oct 14, 2003 Messages: 202 Likes Received: 1
    sir i thoroughly enjoy colt 45's and you as for the cenetered text, it is unintentional, which pages youre talking about. Please let me know so i can fix it
     
Top