Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Abstract Rationality

WALLS PAREDES WALLS PAREDES

Recommended Posts

Been in this board way before Tease did a piece for Brandy in her living room, but I don't really post much at all...Here's what happened when Asend and Defy got a hold of some cool GRAFFITI STUFF...

http://www.yourphotos.com/users/3202/Rabbitcans.jpg'>

What would the pimp do without his ho gathering? http://www.yourphotos.com/users/3202/36thKedziePiece.jpg'>

Mr. Asend

http://www.fhtw.homestead.com/files/defy2w.jpg'>

Defy.

http://www.yourphotos.com/users/3202/SquashedCan.jpg'>

Ever wonder what that annoying rattling sound is when ur trying to creep on that roof top and ur can just wont shut the F*** up?...There it is busting out after it had a lil accident with a car...

 

 

[This message has been edited by Abstract Rationality (edited 07-22-2001).]

 

[This message has been edited by Abstract Rationality (edited 07-22-2001).]

 

[This message has been edited by Abstract Rationality (edited 07-22-2001).]

 

[This message has been edited by Abstract Rationality (edited 07-22-2001).]

Share this post


Link to post
Share on other sites

There ya go. Their fills are nice.

 

[This message has been edited by Klypse (edited 07-22-2001).]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest record executer

DON'T KNOW WHAT THE FUCK YOU ARE TALKING ABOUT "ON THE ROOFTOP"

Share this post


Link to post
Share on other sites

ummm.....when u bomb u bring a busty ass loud ass fucking radio u know? u TRY and make the most noise damn possible...so when ur in a rooftop bombing u want to make so much noise u rattle ur can as much as u can.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest SEKrocstar OTR CFC

damn marbles...damn kids

Share this post


Link to post
Share on other sites

I accidentaly ran over a can of cheap ass walmart paint a few months back after tagging up a bridge. It was in the Burger King parking lot under neath the street light. you can still see where i ran it over. That now marks the spot where i eat my quality drive thru meals.

 

------------------

Fuck Decaff...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest mopius

wow you must have like 20 cans, thats so much...and the fills on those pieces are cool, but the letters super suck

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest paintman911

YO, YOU DOWN TO MAKE A TRADE FOR THAT SEMI FLAT BLACK RUSTO? THATS SOME ILL DISCONTINUED ISH. DONT YOU THINK ITS KINDA DUMB POSTING A FLICK OF YOU POSING WIT ALL YOUR CANS AND A MASK?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by PlebianRock:

nice stuff

is that defy piece like the size of my fist? like his other pieces??

 

HAHA nice revise nice... no it a good size like my first piece in rockford.. but a lil bit smaller.. yo u still wanna go paint some freights? ill hit you up tomarrow or somefin.... aight PEacer

Share this post


Link to post
Share on other sites

What are u talkin about Ribeye....that Defy piece is about as big as Saber's river bed piece...people havent heard about this shit yet...

 

Thing is people sleep too much on Chicago..but now that Defy dropped that piece on the Chicago River Bed the competition is on for MSK.... WHUT WHUT!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Abstract Rationality:

What are u talkin about Ribeye....that Defy piece is about as big as Saber's river bed piece...people havent heard about this shit yet...

 

Thing is people sleep too much on Chicago..but now that Defy dropped that piece on the Chicago River Bed the competition is on for MSK.... WHUT WHUT!!!

 

WHUT WHUT... that river bed was tough to paint.. all that Dye that they put in there for st.Patty's day fucked up my puma's, that explains the seafoam green all over them.. HAHA u thought it was from Grills and Skills when i rolled the wall didnt ya?... haha yea but it took me only 30 min to tops the size and style of the saber piece.. ive heard you can see mine from the moon.. fuck a landing plane.. DEFY ROCKS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×