Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
complex

Ohio

Recommended Posts

Starting up an old thread, im not the best but lets bring back the goods.

 

0803092203.jpg

0803092202.jpg

0803092203a.jpg

 

^ :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: look at this toy ass shit. cant believe this is the kid who be gettin smart with me

 

you need to shut your mouth kid and learn some respect

Share this post


Link to post
Share on other sites

no reason to start the thread with a gang of shit talking. Oh and this cat is pissed because he was talking shit in threads so i told him to go out and do something better if it makes you mad. Never said i was the best, so i don't complain.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kid, you tried dissin me in the retarded spots thread, cause i said shit wasnt retarded, and you said the same fuckin thing one page ahead of me. but when i say it you gonna talk shit?

I have done and will do more retarded spots than the ones they had, and you aint done shit, put in zero work, so you wanna tell me to do better or shut up? take your own advice you fuckin toy

again, i comment on cleveland toys not bein able to do proper roof tops. you talked shit, so you gonna go do a rooftop better than me? or those toys? nah, cause you cant

 

seems to me you talk too much shit for a kid that doesnt even write graffiti. roll on fan boy, you will never be a bigger part of this game than a cheerleader on the sidelines

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bonjangles if you would please attmept to keep this thread on the livid, i dont think anyone minded the old ohio thread and i would enjoy somewhere to get feedback. feel free to delete the shittalks and work not worth looking at. Holla.

 

Edit: dont quote the shitty work so we have to look at it twice KTHNX DOGGY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×