Jump to content

Ici Montréal


Edika

Recommended Posts

This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.
  • Replies 22.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

hey montreal, I run a small graff mag out of sydney australia called "straight and narrow" and in our upcoming issue we are doing a spotlight on canada.... so we are looking for pics. walls, frieghts, actions, throwies, handstyles- anything your willing to send would be appreciated. Also looking to possibly do a quick interview via msn with a few montreal writers if anyones interested.

send pics to- submitflix@gmail.com or pm me for more info

peas

eccE

Link to comment
Share on other sites

salut, j'aurai une question a vous poser.on vient de se faire interpeller moi et mon collegue, par 4 voitures de police cette apres midi ( il manquait plus que l'helicoptere, et les snipers...) au terrain de l'ecole jeanne- mance, ils nous on prient nos sacs avec leurs contenus et tous...le terrain jeanne mance avec toutes ses prods reste legal -illegal?? cela depends des murs?? c'est moi qui est reve? et en fait c'est illegal

 

ca serai sympa que quelqu'un qui connaise bien les conditions de peindre dans ce terrain vague puisse me renseigner?

 

pour ces porcs!!, c'est illegal...bande d'enculeeeeeeeeess!!!

Link to comment
Share on other sites

0 Jeanne Mance,le seul Mur ou l'ecole tolere le graffiti c'est le mur du parking en forme de "u",pres du skatepark indoor..Pour le reste,c'est bien sur à tes risques et perils et vaut mieux y aller les fins de semaines ou quand ya plus de cours.tout le reste est fait en illegal.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...