Jump to content

Ici Montréal


Edika

Recommended Posts

http://www.montrealgazette.com/news/bill+vandals+graffiti/3183581/story.html

 

N.D.G. to bill vandals for graffiti

 

Removal costs borough $700,000 a year

 

By MONIQUE MUISE, Montreal Gazette June 21, 2010

 

2789870.bin

 

MONTREAL - Montreal's Côte des Neiges-Notre Dame de Grâce borough has announced it will begin invoicing graffiti vandals for the costs associated with cleaning up their mess.

 

According to police and borough officials, the invoices have been approved under a municipal bylaw, and will help reduce the cost of graffiti removal in the borough - currently estimated at $700,000 a year. An anti-graffiti campaign will also be rolled out by the borough at the beginning of the next school year, said a release issued Monday.

© Copyright © The Montreal Gazette

 

Read more: http://www.montrealgazette.com/news/bill+vandals+graffiti/3183581/story.html#ixzz0rbGBTTzT

Link to comment
Share on other sites

This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.
  • Replies 22.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Yo fief ferme ta calisse de guele!

tout les commentaire que tu post tu sonne comme un osti de faggot francais qui suce des graines parisiennes, tu pense que tout cest un bite de horphee, pi dans le fond t le seul biter ak tes gouttes de pluie over ton shit pour cacher tes lettres de merde!

 

FUCK OFF AND SHUT UP

 

real talk.

Link to comment
Share on other sites

Ca y'est, c'Est bon ? t'es au max là?...t'as finis ta coulante?. bon deja j'ai rien capté a ton message. Revois ta grammaire, et ton ortographe c'est incomprehensible, pire c'Est de la cacaphonie...tu dis que d'la merde. Tu fais du sous horphé, tu croyais quoi...que j'allais applaudir ? t'As craqué du string ma grosse! ...y'en a qu'on pas honte...tsssss....

Link to comment
Share on other sites

C'est quoi tout ce talk caca sur l'homosexualité? Bon allez je t'encule et on en parle plus

 

OH! ... J'EN AURAI PAS DIT AUTANT :spin2: ....bas c'Est simple pour des simples d'esprits comme qui balancent toujours ces cliches a la con a savoir : francais= jeans slim, techno, electro, hipster etc...ca leurs parait naturelle, mais faut pas leur en vouloir...ils sont heureux comme ca...meme si c'est tres triste pour eux et leurs famille, ils ont un esprit tres peu developpé, et donc tu peux pas avoir de discution tres profonde et interssante...

 

Et puis soit dit en passant Cap je sais pas quoi làa..... jte propose d'aller dans des pays et oublier 2 - 3 minutes les etats unis....... exemple, la pologne, la russie, l'allemagne, le bresil, la colombie dans des coins bien chauds et loins des clichés hip hop : (blingbling alluminium, jeans xxxxxxxl, casquette new era ,air force one,BET, MTV, timberland.)...faire la rencontre de mecs qui vivent la street life ( ptain c'est ghetto ce terme j'aime bien......)

 

 

ps : vive l'electro...:eek: ....

Link to comment
Share on other sites

nixon que je connais un peu est un mec bien et respectable pas de soucis là dessus il a roulé sa bosse a montreal, en italie il a bien bougé, il est actif. montreal a besoin de gars comme sur sa scene ..il donne un nouveau souffle !

mais ste plait dit pas qu'il ya un style horphé - nixon

Link to comment
Share on other sites

it's called "TOY" and it is not a style but an excuse for the lack of skills/patience to develop and paint proper letters.

Sort of a shortcut, here i painted this garbage freestyle factorytip garbage on a legal wall in 20 minutes its super hip and

looks like 80s graffiti. NO, ITS TOY GARBAGE. Making 5 arrows come out of the side of a letter is not a style but a joke, seriously.

Next time put more fluorescent colors. fucking jokers..

Link to comment
Share on other sites

it's called "TOY" and it is not a style but an excuse for the lack of skills/patience to develop and paint proper letters.

Sort of a shortcut, here i painted this garbage freestyle factorytip garbage on a legal wall in 20 minutes its super hip and

looks like 80s graffiti. NO, ITS TOY GARBAGE. Making 5 arrows come out of the side of a letter is not a style but a joke, seriously.

Next time put more fluorescent colors. fucking jokers..

 

 

Eh les gars, cest pas paske c pas du new yorkais des debuts, ou du wild que cest dla merde, faut regarder quelques metres plus loin que le bout dson nez et reconnaitre quand quelqun fait des tueries

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...