Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
bobbybeans

painting in massachusetts

Recommended Posts

if anyone in the bean is planning on painting *******please pick up trash or even bring some garbage bags and put trash in them then leave the shit there by the trail...pick the place up.cuz it's a dope spot and i talked to a ranger one day and she said as long as the place gets picked up and no one paints the exposed side of the bridge it's cool to paint there ...except that it needs to be trash free.....so tell a friend andd try to respect that the authorities in the park are cool except not for the trash and the toy tagging on the sides of the bridge.....give respect...get respect.....team sf....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey maybe you should have just told people in person.. instead of blowing up the spot even more.. think man think.. police read this shit.. just because one ranger doesnt mind doesnt mean some vandal squad fuck doesnt mind.. dont name locations fuck....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pilau Hands

your heart's in the right place man,

but this just ain't safe.

someone lock this up

and shove it in a hole

Share this post


Link to post
Share on other sites

bobby, you can't name spots on here. it's not good mojo and it's against the rules set up that you agreed to when you became a registered user. it's obvious you were trying to help but please use more common sense in the future.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by BucketHead

you are retarded.

 

buckethead, cut the shit.

 

you could've just as easily hit the warn button and let one of know what's up than ridicule someone who doesn't know the deal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

RETARDED ONER???

 

are you fucking serious..they already arnt enough places that are safe to paint anymore in boston.. 1 becuase of toys 2 becuase of people beeing retarded and ratting.3 becuase people like you are fucking retarded and come on this site and blab about spots and tellign the world and who ever has a computer( cops. my mother. you. me. anyone..) and that is fucked up man.realy..why would you do that man..fuck that shit.. if you realy worry about painting that spot so much..and you dont want cops to bust it...instead of picking up cans... why not just not go in a websight and blab it..it is wors to do wat you did..than to leave a mess.wow.that is one of the worste things i have ever herd..do you paint..do you??are you retarded???are you a cop??what the fuck..are you serious man.realy..you are just asking to get caught or get your fellow writers caught.wow man..realy..try to use your head man..that is hott aas all shit man....fuck that.. use your head man.peace.

-bert mc donald

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn good thing this is a forum about the visual aspect of letters and words and not the proper composition of them...but dont worry, when i was in high school, i was too busy drawing to pay attention too...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Numb.nuts

:dazed: we are all suppose to be on the same side fuckas. us against the law. remember. dont matter anyways you'll still keep fussin an fightin all day long on this comp. while others are out paintin.:D

fuck y'all.

 

politics and bullshit...

nicey.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×