Jump to content

MyWay

Members
  • Posts

    739
  • Joined

  • Last visited

Posts posted by MyWay

  1. I like McDonalds Tartar and mayo mixed together for fry dipping. good stuff.

    Lao chef I worked with used to make some funky combos.

    Patties made from hamburger mince mixed with fish cake mix, actually tasted fukn great.

    He also once mixed sugar, salt, coke and 7up-weirdest thing I ever tasted, he said it's a normal thing over there.

    On the fukd up pizza thing in taiwan they'd do like fruit salad pizza with kiwi fruit and 'vegetarian' pizza often meant getting a pack of frozen peas, corn, carrots etc and putting it on a pizza. Shit was haggard. Google search bought back some bad memories

    http://farm3.static.flickr.com/2803/4280117749_03b44813e0.jpg

    http://www.nileguide.com/destination/blog/taipei/files/2011/12/California-Pizza-Kitchen.jpg

    Argentina does awesome pizza but they do hard boiled eggs on pizza which is mega fail

    http://4.bp.blogspot.com/_-h21a4dOz48/TIQ7inXXpSI/AAAAAAAACOw/kIA6hqODLjk/s1600/argentinapizza.jpg

  2. ^^Really? Spewin, I'm not surprised the throw is gone but it's rough that roller is gone. Did they buff it or add floors to the next door building covering it up? Also I'm taking requests people. Tell me what u wanna see and I'll try to make it happen. Americas, Asia, more Oz, Rap letters, rap letters on trains, girls, partying, arty photography, nature, surf stuff, scat, that jap porn where chick bang octopuses and shit, I got it all.

    Also how the fuck did I forget this gem? Brisbane, QLD, Australia. DTS dude, nuff said

    qgr27.jpg

  3. Rap Letters. I wanna state now that I took every one of these fukn shots, with my camera. Nothing I'm about to post has been stolen off some blog, so if you see it pop up on some blogs which I'm sure it will, you know where it came from. MyWay

    Queensland, Australia. Really good graff scene over there considering how small it is and how Nazi their cops are. Most of these flicks are from the mid 2000's, like 04-07ish I think

    qgr26.jpg

     

    qgr25.jpg

     

    qgr24.jpg

    Bloggers favourite

    qgr23.jpg

     

    qgr18.jpg

     

    qgr17.jpg

     

    qgr19.jpg

     

    qgr20.jpg

     

    qgr21.jpg

     

    qgr22.jpg

     

    qgr13.jpg

    This dude had some of the sickest style Australias ever seen in my opinion

    qgr11.jpg

     

    qgr6.jpg

     

    qgr8.jpg

     

    qgr9.jpg

    Very tricky

    qgr10.jpg

     

    qgr5.jpg

    This is how ya do it kids

    qgr4.jpg

     

    qgr3.jpg

    I think apart from the red this was all dulux or $2 paint

    qgr2.jpg

  4. Colorado-fukn dope place, lots of partying to be done, nice peoples, great snow, and they hate Texans which was funny as I saw lots of em around

    Freight line a block from my place, noisy cunts

    co22.jpg

    this dude was up heaps on freights

    co21.jpg

     

    co20.jpg

     

    co19.jpg

     

    co18.jpg

     

    co16.jpg

     

    co17.jpg

     

    co15.jpg

     

    co14.jpg

    Denver-so purty

    co13.jpg

     

    co9.jpg

     

    co.jpg

     

    co5.jpg

     

    Golden-mad chill lil country town where they make Coors I think

    co11.jpg

    Trippin round the rockies :) Colorado snow is so much better than Australian snow, it's like comparing a service station microwave cheeseburger with a Las Vegas buffet, no comp

    co10.jpg

     

    co6.jpg

     

    co7.jpg

     

    co3.jpg

     

    Hippy chick

    co4.jpg

    • Like 2
  5. California-this great state introduced me to tried Valiums n Vicodin n I smoked a blunt for the first time ever. Great place, San Fran rules, LA is a concrete jungle and I saw shit that was like an old Ice Cube film clip, corner stores with bars on the windows, black dudes with durags and steroid addictions, ghetto birds, Venice beach(not as cool as in Tony Hawk, lotta shits been demolished)

    This guy

    ca.jpg

     

    ca2.jpg

     

    ca3.jpg

     

    ca4.jpg

     

    ca5.jpg

     

    ca6.jpg

     

    ca7.jpg

     

    ca9.jpg

     

    ca10.jpg

    Free paint :)

    ca12.jpg

  6. Singapore-Sterile, safe, like a hospital. Also you don't wanna get busted here, not for painting trains, not for smoking weed or any other more serious drugs, not for nothing, and it's expensive. But the food is fukn good

    haha

    s-1.jpg

    If they remade Happy Days in India I think this guy would be the new Fonz

    s2-2.jpg

    Bird Park-dudes pay a fee and get a pole to hang their birds on and everyone listens to em 'sing', apparently a good bird can easily fetch $10,000.

    s5.jpg

     

    s4-1.jpg

    The food there is so god damn good, this was an authentic customer statement

    s8.jpg

    Fuck these guys eat so good and so cheap

    s6.jpg

     

    s21.jpg

    Check out the pedophile dude creepin in the left of this pic

    s9.jpg

    Some shitty 'urban' club, ended up getting wasted and smoking weed with some of the models from the fashion parade there

    s10.jpg

    Model

    s13.jpg

    Rap art in the club

    s12.jpg

     

    s11.jpg

    Rap art on the street

    s17.jpg

     

    s16.jpg

     

    s15.jpg

    Art shot

    s3-1.jpg

    Jackie Chan-the man

    s7.jpg

    Yeah

    s18.jpg

  7. Queensland, the sunshine state. Bit of a shithole really, home to a lotta touristy shit and some decent waves, and the Gold Coast is FULL of bitches who look like Pamela Anderson or wanna look like Pamela Anderson-bler

    Nature stuff

    q13.jpg

     

    q6.jpg

     

    q7.jpg

     

    q15.jpg

    View south from Burleigh National park

    q14.jpg

    Dope beach that I won't name cuz I don't want every cunt to get on it

    q18.jpg

     

    q11.jpg

    Aww yeah doggy

    q3.jpg

    Arty stuff

    q20.jpg

     

    q17.jpg

     

    q2.jpg

     

    q4.jpg

     

    q8.jpg

     

    q9.jpg

     

    Fun under the city-Bennywise eats here apparently

    q24.jpg

     

    Thats CJ Hobgood-for any surfers out there

    q19.jpg

    Parko-Legend and a few thousand bucks richer after winning quikpro

    q22.jpg

    Hhhmmm-Yes

    q10.jpg

    This place sucks

    q5.jpg

  8. Photos from my travels, sometimes random, sometimes with some sort of order. With some rapletter content. I notice a lotta these travel threads in 'The writers forum' have no rapletters in em. If ya want anything, girls, arty shots, party shots, moar rap letters, pics of me at juggalo gatherings etc just lemme know and I'll see what I can dig up.

    Starting with my home town, the greatest city in the greatest country on earth.

    Melbourne, Australia

    M8.jpg

    Development of the city, it sucks

    M14.jpg

    Tomato sauce rap letters in an abando

    M13.jpg

    Richmond station art faggotry shot

    M12.jpg

    Carlton United

    M3.jpg

    Welcome to St Kilda (the nice bit, not the bit thats full of hookers and that)

    M4.jpg

    Lushman

    M.jpg

    One of my fave writers growing up

    M2.jpg

    BANG

    M5.jpg

    Rest In Peace

    M6.jpg

    Dude always had this wall on lock

    M7.jpg

    All Dope boys pity the foo'

    M9.jpg

    JMJ

    M11.jpg

    Classic line from a classic movie

    M10.jpg

    Some history for those in the know

    M15.jpg

    Next-QLD

  9. and not posting the entire wall isn't cool.....put up the in3

     

    in other news bailer ID tags spotted in Hoi An Vietnam the first bit of graff I vaguely recognise over there.

     

    I couldn't get a good shot cause there was a van parked infront of it, and dude uses tape to get mega clean shines which I can't really support.

    Tourists

    pkknosml2.jpg

  10. dope thread so far!

     

    also went to some argentinian restaurant called "sigue la vaca" (follow the cow)...all you can eat meat ftw! /no homo

     

    Siga la vaca was fukn dope, the one by the river? Yeah those all you can eat BBQ joints were the fukn bomb, like 99% meat and then a piss tiny lil salad bar :) Also mate tea is fukn dope. I still drink it but getting it imported to Oz is pricey.

     

    Can we see some more BA metro shots pls? or can you post them in the passenger trains thread?

     

    I know this ain't my thread but if people want lemme know. I got quite a few train flicks when I was there, trains can run for a few years over there, they just buff the windows. Some lines were crazy like old NY or some parts of Europe now where ya just sit and every train had a panel or 2 on em. I went to certain lines and just sat there until I'd seen every train. Good times

×
×
  • Create New...