Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

King Of Hell

VIP Member
  • Content count

    3,734
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

King Of Hell last won the day on November 11 2007

King Of Hell had the most liked content!

Community Reputation

102 Excellent

About King Of Hell

  • Rank
    Elite Member
  1. King Of Hell

    ************************ hella sikk tattz thread?

    I've left my blog idle for about a year, relying pretty much on just Instagram. That came to an abrupt end tonight. I made a bunch of new posts with a shit ton of photos. Gonna try to keep it updated for more regularly, and with additional content that never gets to Instagram, plus a more accurate accounting of my travel dates for those that might want to get tattooed in the future. Take a look if you have time, leave comments if you are so moved. Thanks for looking. http://laughinghyena.wordpress.com
  2. King Of Hell

    ************************ hella sikk tattz thread?

    I'll be working the SF convention again this year. I have a few spots left if anyone is interested. Please email at rhwellstattoo@gmail.com Also my new print "no sleep" is up and available at Shirts and Destroy. The old Red and Black one is still available, too. Thanks.
  3. King Of Hell

    ************************ hella sikk tattz thread?

    :rolleyes: :rolleyes: Likely story.:rolleyes: :rolleyes:
  4. King Of Hell

    ************************ hella sikk tattz thread?

    On the other hand if Gupta was getting tattooed when he was younger he might have learned not to do postage stamp reproductions of giant paintings. I he might not have, but he certainly would have been less likely to, and MORE likely to know better and to move on to desert chrome toasters. I mean...that's the real shit.
  5. King Of Hell

    ************************ hella sikk tattz thread?

    Yeah that thing sucks.
  6. King Of Hell

    ************************ hella sikk tattz thread?

    Houtkamp is the cover band, Lina Stigsson is the real deal.
  7. King Of Hell

    ************************ hella sikk tattz thread?

    I didn't know until two days ago. If I'd have known I would have flipped on her. Myles mentioned that she was in our booth around one of the dudes he tattooed.
  8. King Of Hell

    ************************ hella sikk tattz thread?

    In a case such as this where the person can't even make a simple clean design she is clearly tracing shit off the net and trying to make her name on it. The owl of mine that she used isn't flash. It was a tattoo that I did on one of this forum's members as a matter of fact. The other stuff of mine that was used was from one painting that I made for another tattooer that while in flash form, was a one shot painting. No prints. So she traced it and added it to her sheets. These are all in a book that she was selling in Philly. Making her name off designs that obviously aren't hers. Tattooing DOES have a history of reinterpretation and appropriation, but there are lines. When I design flash for sale I don't care who tattoos it as long as it was bought from me and you aren't telling anyone that you drew it up. When it hangs in your shop or sits in your flash racks or book, my name is still on it. No problems at all. Go for it. When you use it instead of drawing something because you're lazy and then tell someone it's yours that's bullshit. Also, when people are tracing tattoos right off the net and passing them off to the unaware masses as their "clever" designs it's bullshit. And I completely understand, once you put it out there, it's liable to get lifted, but does that mean that opinions on such behavior can't be voiced and standards shouldn't be set against such behavior? Absolutely not. People need to say shit to suckers. Tattooers seem to forget that yeah there.s a big tradition of lifting designs and whatnot, but there's also a tradition of protecting what's yours. Either by booby trapping it, making sure your name is ALWAYS attached to it, or by keeping it off radar. In this economy I'd love to be the off the radar guy. Just can't make it work, and if I'm spending the amount of time drawing, researching, reading, collection references, and building a stylistic vocabulary that is at least a little my own, then yes, I should be protective of it. There's also the thing where tracing, and repainting flash by long gone, or otherwise retired old timers is different than repainting and then SELLING under your own name a bunch of shit being done by today's current people. Shit's gonna happen, people are lazy, everyone LOVES to say there's nothing new under the sun, but it doesn't make it right or true. Chick is a thief. Ain't nothing on those sheets hers and a huge amount is from current people tattoos. Not even flash. She was at our booth in Philly this weekend. She didn't even buy my set after selling her book with my shit in it.
  9. King Of Hell

    ************************ hella sikk tattz thread?

    Bunch of new blog updates. http://laughinghyena.wordpress.com/
  10. King Of Hell

    ************************ hella sikk tattz thread?

    I'll be working at Tattoo Paradise in DC from the 19th til the 22nd if anyone is interested in getting tattooed. Please email me at RHWellstattoo@gmail.com THX.
  11. King Of Hell

    ************************ hella sikk tattz thread?

    Not that old. I did it in Montreal. September this year.
  12. King Of Hell

    ************************ hella sikk tattz thread?

    Finished this about three weeks ago. All old flash turned into filth.
  13. King Of Hell

    ************************ hella sikk tattz thread?

    Everyone should want to put more work into what ever they do.
×