Jump to content

Ici Montréal


Edika

Recommended Posts

This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.
  • Replies 22.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

fuck that little bitch SEAN!!!!!

 

that toy is getting his head cracked open next time I come to Montreal!!

 

everyone over sean!!!!! going over some shit from the 80's ..

 

fuck a toy junkie faggot!!!!

 

 

you can be sure he's already cross every where

this pussy need to be REGULATEEEEEEEEE he think he can front with young zeus ? i dont think so

Link to comment
Share on other sites

r.i.p saddam ?? french faggots lol

 

Vas manger le cul a tous tes morts fils de chienne galeuse,Raz le cul de toi gros mangeux d'marde,donne ton putain de mail que je vienne te faire bouffer tes dents de lait sale pute de ricain de chien mort de merde,ta mere elle s'est glissée la bite de saddam dans son fion cancéreux pendant toute sa vie en revant qu'il lui fourre un scud dans le cul et tu la ramene sur les francais,vas donc te laver le cul

 

US FUCKING GO HOME OUPS SORRY U DON'T HAVE HOME

 

Quand tu veux fils de pute

 

 

 

Tu demandera a tes poufiasses d'amis de te traduire tout ca,moi chui tanné de prendre la peine de parler ta putain de langue de chiottes,HMAR!!!!

Link to comment
Share on other sites

Vas manger le cul a tous tes morts fils de chienne galeuse,Raz le cul de toi gros mangeux d'marde,donne ton putain de mail que je vienne te faire bouffer tes dents de lait sale pute de ricain de chien mort de merde,ta mere elle s'est glissée la bite de saddam dans son fion cancéreux pendant toute sa vie en revant qu'il lui fourre un scud dans le cul et tu la ramene sur les francais,vas donc te laver le cul

 

US FUCKING GO HOME OUPS SORRY U DON'T HAVE HOME

 

Quand tu veux fils de pute

 

 

 

Tu demandera a tes poufiasses d'amis de te traduire tout ca,moi chui tanné de prendre la peine de parler ta putain de langue de chiottes,HMAR!!!!

 

:king: :D :D :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...