Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

smeoo

Members
  • Content Count

    570
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by smeoo

  1. yeah alright, piss of then...fuckn rockstar, ya get one topic deleted (or whatever ya winging about) and it's 101 topics started by you chucking in the towel or apologising for your antics.........PISS OFF.
  2. do you mean like the pinstriping you see on hotrods and lowriders and the like...?
  3. smeoo

    oneleg.

    i know there are a few Atome fans on here, that may not be aware that he and some other lads have a clothing company called ONELEG. check their fine vines on www.oneleginc.com my work here is done.
  4. Rei21 and Elk in one thread!...shit, i'll drink to that...
  5. smeoo

    HOOLIGANS..

    ahh yes!, i was thinking excactly that!..what Filth is gonna worry about a few lads scribbling on walls as they have world war 3 raining down on them...the perfect cover of chaos..
  6. smeoo

    HOOLIGANS..

    yeah i don't think so either (not being a pom myself) and it amazes me that it all went on for so long in the first place, like every game for a good 20 years or so (70's/80's)...i don't think it's through lack of trying though that they aren't still blowing up, and in saying that i don't think the last blood has been spilt yet... just imagine the atmosphere in one of those stadiums just as shit's about to hit the fan...insanity.
  7. smeoo

    HOOLIGANS..

    ya not wrong, some of these lads are heavily affiliated with National front and the like which couldn't be in the favour of the Japanese either..could make for interesting viewing.
  8. smeoo

    HOOLIGANS..

    http://hem3.passagen.se/buffla/eng/huligan/2.jpg'> http://w1.871.telia.com/~u87104138/bilder/huligan/6.jpg'> http://w1.871.telia.com/~u87104138/bilder/huligan/5.jpg'> http://w1.871.telia.com/~u87104138/bilder/huligan/7.jpg'> http://w1.871.telia.com/~u87104138/bilder/huligan/12.jpg'> http://hem3.passagen.se/buffla/eng/huligan/14.jpg'> http://hem3.passagen.se/buffla/eng/huligan/21.jpg'> http://hem3.passagen.se/buffla/eng/huligan/24.jpg'> http://hem3.passagen.se/buffla/eng/huligan/26.jpg'> http://hem3.passagen.se/buffla/eng/h
  9. smeoo

    smeoo

    the background on that sucker was done by a friend of mine, all freestyle and hand painted(brush)...i just said, Jimmy ya wanna paint somethin, and he was like “yep”...picked up a tin of house paint and went nuts..something different....
  10. smeoo

    smeoo

    http://www.freephoto-i.net/users/ol%20mudeye./smeoo1.jpg'> brand new..background hand painted by one of his mates...
  11. smeoo

    Productions

    Uncle Totem getting another workout..well deserved though.... this one always wobbles my goat... http://www.users.qwest.net/~attkings/main/c/pro/pro44.jpg'> from ATT site.
  12. true dat!...where is that bannana bender!!!.... give us something new fella!....
  13. couple of headcrunchers there fella....
  14. Dmote on holidays again.. nice styles...
  15. haha..i knew i got that pearl of wisdom from somewhere.Pre-school lunch times... pull my finger....
  16. edited cos i almost gave a shit....i will say this though, sometimes silence is deadly.
  17. i have my own dramas to sort so my advice would be half assed at best...but maybe my envelope of flicks will be a small sidetrack when they reach ya.... just remember, what doesn't kill ya only makes ya stronger.....
  18. all those fumes are making me hiiiiigh!!!!
  19. fuck man!!..i'd left you for dead, good to hear from ya...send ma an email cos i lost your address.... smeoove@vampirehunter.com thanks to the rest of ya's..sorry about your poptarts there fella...
  20. http://www.freephoto-i.net/users/ol%20mudeye./goldy72.jpg'> smeoo1rokski2002ism....
  21. WTF!!!this is like a 4 month old post....now that is some random advertising....... speaking of which.. http://www.freephoto-i.net/users/ol%20mudeye./FIREBUGS.jpg'> feste..brick/duice...smeoo
×
×
  • Create New...