Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
Guest imported_Europe

Not you average graffiti photos

Recommended Posts

Guest imported_Europe
Guest blood as ink

haha damn that's cool...the bart simpson one and the walking subway take the cake though.:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest imported_Europe

Hell yeah, loads of fun searching on google images

Share this post


Link to post
Share on other sites

The fourth one down is my favorite

 

the train costume is makin me laugh..kinda like the Chinese dragons held up by a bunch of guys running around in the street.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest NapoleonSolo

isn't that 'Strictly No Nazis No Racism' piece at sum sort of cannabis village colony thing? i remember seeing flicks of all those buildings in an issue of Red-Eye once

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest INDEPENDENZA

Europe, you should start a post with only Christiana graffiti.

 

Ive been there when i was a kid and im sure it unconsiously made me start writing.

 

I was also impressed with the many shops selling large amounts of hashish and rolled joints in the streets.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest imported_Europe
Originally posted by THE LAW

Europe,

you've got mail, killer.

 

Shit, mail from THE LAW is never good... :D

 

I'll think about doing a Christiania post soon... Better go out there first and pick up some "inspiration"...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest GoBiloe

i guess i prefer "you average graffiti photos"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by unionbencher

damn how many people does it take to paint over one tag in the first flik?

 

lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×