Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

what are you watching RIGHT NOW?


CardboardCondo
 Share

Recommended Posts

This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.

just watched Sonic the Hedgehog last night.. wasnt dissapointed tbh i kinda felt like the kid again hearing the ring noises and everything.. im just soooooo fucking glad that the internet rounded up and made them change the look of sonic.. it would've been fucking gawd awful if they didnt..

 

currently catching up with the corridor crew dudes.. they always do pretty cool shit like this their channel is pretty dope.. the R rated star wars and willy wonka was hilarious..

 

 

Link to comment
Share on other sites

14 hours ago, Dark_Knight said:

@STYLEISKINGi binged that whole show. Very entertaining. The one with the circumcision dude was some of the weirded shit ever.

 

it was really funny. shame it likely won’t get renewed. im sure he filmed all that over many years, it would take him awhile to gather that much inane shit again 

  • Truth 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/24/2021 at 4:16 PM, One Man Banned said:

 

Poop, right?  I didn't get far into the 1st episode.

@diggity no on Clarice?

Looks like you can stream it free on cbs.com so I'll fire up episode one now and see what I think.

I'm not really overly obsessed with that series but i did love the way the Hannibal tv series was done. 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 2/24/2021 at 10:31 PM, nicklesndimes said:

snowfall the series starts again tonight. two hour season premier after a long hiatus. i only have antenna so will stream later 😎

oh damn, forgot all about that show. been awhile now 

  • Truth 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...