Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
dowmagik

RIP SPECTR

Recommended Posts

For those of you that dont know, spectr passed away a while ago. Im surprised nobody has made him a thread yet...dude had been posting on here for a decade, at least.

 

He was a cool cat that lived a nuts life.

 

I last heard from him in 2012 and he said he was gonna fly out to visit me and wanted to know if i knew anybody that knew how to make holograms. Classic JT shit.

 

I first met the fucker kinda by accident in ~2004. He had been painting with some friends of mine and when i asked them what he looked like they said that he looks like some kinda dreadlocks wearing hippy.

 

Next week, im working my shitty graveyard shift 7-11 job and a dreadlocked hippy fucker walks in. I aksed him if he wrote and sure as shit, it was spectr.

 

Anywho...rest well, buddy. You had a good heart and a lust for adventure that most know nothing about.

 

Rest In Pornbooths

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met him several years ago on halloween in Santa Barbara. He told me he was looking for a fight. About five minutes later he was wailing on two frat boys until cops ripped him off of them and told us to take a walk. Crazy ass night to say the least.

 

Rest in peace dude.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

There were threads made, and we still acknowledge dude and always will. You might not know but his recent account was Illuminati.

 

Thanks for sharing your story. RIP JT.

 

That sketch will always be the business. Got him first.

 

izuWBrJ.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dude rocked some ill sketches on here for some battles and always seemed like a good guy.

 

damn shame R.I.P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wow I'm bugging out. This thread is the first I heard of this and JT was actually an old friend of mine. We used to smoke weed and do bad graffiti when we were 14. He lived in this huge apartment building in boston that was a pretty legendary spot to paint and drink and do whatever. We used to be able to just walk up there whenever and find people painting or a party happening. Drunk girls all over the place and no one ever called the cops. Anyway it was awesome and I'm super sad to hear this news.

Even though we went different ways and hadn't talked in years(beyond a couple messages on here)- I still have mad love for JT and always wished him the best. So if anybody on here has any more info on how and when he passed I'd really appreciate a PM. I just hope he was happy at the end. Anyway thanks.

 

RIP JT

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

this reminds me

 

RIP ethreadzny.

 

i miss having that dude around.

 

 

 

RIP Krie

 

never spoke with him but that was sad, he was damn young

 

 

 

RIP Spectr

 

always sucks to lose one of the community

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey dowmagik I sent you a pm. Hit me back if you get the chance. Just want to hear from somebody who knows what happened.

 

On a side note JT was one of the few people in this world whose ass I really beat. Like double black eyes and broken ribs beat. He seemed like he wanted it to happen (pushed me and spit at me til I had no real choice) and then acted like it was all good the next time I saw him. Fucking weird memory. Though he did tell a few people he was going to shoot me afterwards. HAHA. Crazy dude. I don't even remember why he was so pissed.

 

RIP JT

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ For the record we were like 18 or younger when that shit happened. Maybe 2000. Was also around the time he showed me this bullshit site for the first time too. Though I definitely laughed at him for looking at a stupid chatroom

Share this post


Link to post
Share on other sites

RIP JTROCKONER

 

One of the coolest dudes i have ever met over the internet. I Never met him but we knew a lot of the same people. Last time i spoke with him he was in Santa Cruz living with a few dudes. Stuck on battle star galactica. Drinking carlo rossi bum jugs crashing banana slug frat parties stealing the Microphone and freestyling. sent me a few videos of him doing that shit.

 

he sent me a few tracks he recorded. im gonna dig through my email and see if i can find them.

 

really is sad news . RIP again

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×