Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

Art fag destroys a Picasso *destruction league edition


Recommended Posts

I like how Jeremy Bastian waited an hour to post "haha" to lighten the stinging jab that his observance delivered.

 

It would be awesome if something really, really bad happened to this guy. Not because I'm especially outraged about what he did (although it is pretty shitty) but because he is monumentally retarded.

Link to post
Share on other sites
This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.
  • Replies 70
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

As wak as that shit is I'm going to have to edit out any dry snitchery posted in this thread on pure principal.

Don't post anything else that identifies this douche.

 

^^ wtf! hes bragging about it publicly and dry snitching himself. the kids an idiot its not our fault :confused:

 

 

I'm mean come on....dudes Facebook post is fucking public.

 

 

and FYI. the youtube video that 12oz posted on its main page has this kids real name on it so y'all are just as guilty.....all i did was google search him

Link to post
Share on other sites

It's also fucking annoying that it was the Menil Collection. It's a wonderful free museum in houston. I can't even imagine if he pulled this shit on the Rothko's or Twombli's in their possession.

 

It's just completely asinine. What's even more annoying is the people saying things like, i shit you not, "finally, an artist with real balls" on his wall.

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...