Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
remio

libraries smell weird...

Recommended Posts

Guest beardo

does kaput know how to do something non-fresh?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest beardo

i guess we can just close this one up, its all been said

Share this post


Link to post
Share on other sites

they kepted where it needs to be.......

 

funky fresh...

 

but then elavation rises from no where

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest beardo

you know what man, i was just gonna comment on my undying love for fucked up bad color schemes. personally i dig it, and the current (sad to say) trend in retarded ugly letter styles. i love them too. aka, im 100% feeling this post. thanks goodnight

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Dusty Lipschitz
Originally posted by beardo:

thanks goodnight

 

beard and his "i need 8 hours sleep" ass...

its only dinner time foo'

 

95% of the time when i go into a library or bookstore i have to shit. ask my mom or my girl. i dont know what it is about all that paper that triggers something in me. weird.

 

i have jerked my funk in public before too.

 

nice trains.

 

 

------------------

Now back to your regularly scheduled re-programming...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by beardo:

does kaput know how to do something non-fresh?

 

no shit my comment exactly. usually that dude is fresh. everyone does shitty trains sometimes but damn, that stuff is hurt as fuck.

 

maybe they knocked out like 5-10 in one night or something.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest sTress

i like the halo yo

its nice to put old school white highlights in the black 3d. i support that 100%

And concerning remio i like the gross black outlining

i see where you are going

 

-PEACE-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest beardo
Originally posted by biter:

no shit my comment exactly. usually that dude is fresh. everyone does shitty trains sometimes but damn, that stuff is hurt as fuck.

 

maybe they knocked out like 5-10 in one night or something.

 

 

umm.. somehow you've managed to completely miss what i really said

 

[This message has been edited by beardo (edited 07-16-2001).]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by beardo:

umm.. somehow you've managed to derive the exact opposite meaning out of my words.

 

yeah i kinda read shit into it. guess my reading for comprehension sucks today. oh well. i dont dig those oldschool superfly type letters with paisley color schemes. makes me want to puke. to each his own tho.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest beardo

haha its cool how i've kinda taken over remios thread. bow down to the beard. this is my thread now motha fuckas.. recognise!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pilau Hands

i am digging a lot. i like experimenting with different kinds of styles.

 

yeah you guys are really good and all but can you paint with your feet? ah hah! that is the true test of skill.

 

i suck

Share this post


Link to post
Share on other sites

"haha its cool how i've kinda taken over remios thread. bow down to the beard. this is my thread now motha fuckas.. recognise!"

 

damn you beardo!!

 

damn youuuuuuu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

good to see kaput painting with folks outside his crew.

lovin the old school letter styles.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×