Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...

What are you doing RIGHT NOW.


tonysoprano

Recommended Posts

This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.
On 2/18/2021 at 3:11 PM, Tails0nE said:

 

Lol that's fucked but kinda funny.. those call center bitches don't give a fuck about anything really.. that's when I would've just went on full treat mode tho lol

 

Fuck att tho I just had a technician come and check our connection.. my girl has been paying $70 a month for "basic 10" (10mbps) and this dude had the audacity to say "yeah since you only have 10 I wouldn't have more than 2 things connected I wouldn't even have your phones connected just use your mobile data" soooo... You're telling me we pay 70 bucks a month and I can't even use my fuckin wifi on my phone...? Yeah go fuck yourselves.. calling Xfinity first thing in the am..

 

I'd look into StarLink instead.  I think that's going to be the illest internet service going forward because you'll be able to essentially get internet anywhere on the planet and fuck all your copper/fiber lines you've laid out.... gonna get SPACE INTERNET.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

22 hours ago, Dirty_habiT said:

"This is Lilly, Lilly has the right to remain silent but lacks the ability so now Lilly is going to jail. Don't be like Lilly."

 

 

 

LOLOL


Thought this arrest was ridiculous at first... until you here the whole interaction. Well deserved.

 

She could have just said “oh I’m sorry. I’ll get on the side walk” and nothing would have come from it lol

Link to comment
Share on other sites

33 minutes ago, Dark_Knight said:


Thought this arrest was ridiculous at first... until you here the whole interaction. Well deserved.

 

She could have just said “oh I’m sorry. I’ll get on the side walk” and nothing would have come from it lol

 

On the surface it seems shitty but the cop summed it up pretty well, her drunk ass could have killed herself or someone else (think car swerve to miss her swerving and car collides with another different pedestrian or motorcycle, or causes car in next lane to swerve into tree trunk and it's just a geo metro etc etc).

 

Rightfully so the cop arrested her.  The lesson to anyone that watched is that ANYTHING with wheels can get you a DUI.  That means your bart simpson skateboard drunk can take your ass to jail and revoke your DRIVER'S LICENSE.

 

Is it fair to you?  Probably not.... but anyone would be better equipped in the world to understand the laws of the land around them.

 

She should have shut up, that would have been her best option.  The problem with running your mouth when the arrest is inevitable is that when you eventually have a lawyer and want to take this case to court to fight for your side..... you have basically neutered your lawyers defense by providing so much rich/ripe "evidence" by running your mouth on the cop's body cam.

 

Anyone that watches crime shows on tv or has any experience w/ the law knows to just shut up.  If you're going to arrest me arrest me.  This woman was a noob and she made it super obvious.

Link to comment
Share on other sites

dealing with a deluge of work that has exploded over last 4 days.

 

trying to find an app for my phone that'll do voice reminders because lately a few things are getting missed.

 

ideally an app that uses somebody else's voice to say "oi fuckwit check the action safety campaign went live across all groups dickhead"

Edited by Schnitzel
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...