Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
lil_spenty

SAN ANTONIO OONTZNIGS

Recommended Posts

dear fellow texans,

 

as im sure you know the clogged caps thingy is october 23-25th.

i would like to come through. my gf is down to drive her car. let me know if you can donate a couch.

 

cuz dat would be cool. n shit.

 

i can promise you drunken/drug induced escapades of mischief.

 

and you can be an honorary member in my badass gang.

 

:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
dear fellow texans,

 

as im sure you know the clogged caps thingy is october 23-25th.

i would like to come through. my gf is down to drive her car. let me know if you can donate a couch.

 

cuz dat would be cool. n shit.

 

i can promise you drunken/drug induced escapades of mischief.

 

and you can be an honorary member in my badass gang.

 

:D

 

You can sleep on my dick!! Keep your gays ass in the bayou you fucken hikkk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Get ahold of tease. the two of you can go buy suits at men's warehouse and then hit up the local stripclub to find some hot mexican females. YAO MING?!?!?!

Share this post


Link to post
Share on other sites
graffiti events are gay.

 

if i was in san antonio id go. itd be worth it to see the shenanigans spenty gets up to.

 

/no homosexual or deranged spenty fan

Share this post


Link to post
Share on other sites

most people will be housing out of staters. if all else fails just sleep in Austin and drive in, only like a 45 minute drive. Getting a hotel myself.

Share this post


Link to post
Share on other sites
For real, you needa save up a few dollars and AT LEAST get a shitty hotel

 

 

why do that when i have fam upon fam there? the majority of my crew and best friends live in austin and i can just commute to san antonio. i have figured it out.

Share this post


Link to post
Share on other sites
why do that when i have fam upon fam there? the majority of my crew and best friends live in austin and i can just commute to san antonio. i have figured it out.

 

That's not too bad, but random couch surfing would have been a bad look haha

 

And I can co-sign spenty isn't much of a hipster at all. He's different from me for sure, but I'm sure 90% of this site is lol

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×