Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
bigguy

one of the Vancouver's originals. west coast boy.

Recommended Posts

This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.
Guest Graff Jesus

if you guys start calling vancouver "west coast" i'm seriously going to damage you. good post tho.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Graff Jesus

if you guys start calling vancouver "west coast" i'm seriously going to damage you. good post tho.

hmmm...maybe you dont know whuts going on west coast boys= wcb. technikally vancouver is on the west coast.Unless im looking at the map the wrong way.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Graff Jesus

if you guys start calling vancouver "west coast" i'm seriously going to damage you. good post tho.

 

seriously! why would anyone wanna claim "west coast"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Graff Jesus
Originally posted by bigguy

hmmm...maybe you dont know whuts going on west coast boys= wcb. technikally vancouver is on the west coast.Unless im looking at the map the wrong way.

 

technically yes...whatever, i won't argue. let's call hawaii west coast too while we're at it.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest professor poopatronic

umm... vancouver is on the west coast of canada... therefore making it the west coast.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Graff Jesus
Originally posted by professor poopatronic

umm... vancouver is on the west coast of canada... therefore making it the west coast.

 

 

hey let's call alaska west coast too...and england. it's on the west coast of europe.

 

pfft.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Originally posted by Graff Jesus

 

 

hey let's call alaska west coast too...and england. it's on the west coast of europe.

 

pfft.

whuts yer problem? seriously? wcb> west coast boys is the original name of his crew. thats why the title. Hawaii is hawaii. Dont know why you so opposed about this. Weird.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Graff Jesus
Originally posted by bigguy

whuts yer problem? seriously? wcb> west coast boys is the original name of his crew. thats why the title. Hawaii is hawaii. Dont know why you so opposed about this. Weird.

 

im just being an asshole. don't mind me. i dont feel so good today. i'm not knocking cosoe, i like his shit. being from california kinda makes me sensitive about people claiming "west coast". whatever.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i think i like graff jesus catch the best......who the fuck cares...west coast ..north west ..blah blah..its all relative to where your situated and lookin from....all i know is if we go any more "west" we'd be in the fukin drink...cosoe props...originoo fr8 rocka:dazed:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest furious pete

ok, ok. vancouver is on the west coast. california, oregon and washington are on The West Coast (notice the capitals dumb fuck). so from now on lets call canada a west coast, and on americas side it's the west coast. problem solved you stupid canadian fucks!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Big Guy ( BenOne) . your stuff is fuckin' amazing you bastard. damn you. yeah what the hell is up with this post. there isn't any pics on it.??

 

 

 

 

 

 

AE...Abnormal Erectections:king:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest istepdincrap

you guys can call whatever the hell you want the westcoast but when the whole world thinks of graffiti+westcoast they think of=california!

Share this post


Link to post
Share on other sites

As much as you may hate Canada Vancouver IS on The West Coast. Vancouver REPRESENTS The West Coast.

And Vancouver is the home to many skilled and respected graff heads.

So BITCH all you want, but you cant change the facts.

 

 

 

:spent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...