Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
DocOne

The New Orleans thread.....

Recommended Posts

damn thats whatsup i didnt read a lot of the ones towards the left but i read speaker for the dead and xenocide and children of the mind and all of the enders shadow sequels... we used to put those books in our textbooks and just read them in class all day when i was younger

Share this post


Link to post
Share on other sites
This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.

children of the mind was definately bonkers. you know what im talkin about if u read that shit

it was real hard to put those books down if you got 25 pages deep. i would be like fuck that i gotta keep reading.

Share this post


Link to post
Share on other sites

props to the NOEast sign spot..and i like topeks new simple/straight letter style with the drips..kinda like garbage pail kids font haha..best lettering style i've seen topek do.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dear punk-ass bitch (ZEAK),

If your on here know one thing you should have learned your lesson, but clearly you havnt so I'll enjoy coming across you hopefully soon.... Not running my mouth PM me if your man enough to back yourself up this time.

Please and thankyou

QUIT NOW ASSHOLE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Task... Im still waiting on that phone call..... Anyone wanna bomb some shit? Ive been all around this city, pretty impressed, seen tons of DSK TC,North,Harsh,Grub,Rev,rollers,extinguishers and of course all them Htown heads in the 5th... I JUST WANNA DESTROY!!!! Come on wit it

Share this post


Link to post
Share on other sites

i woke up thursday to the news that my childhoodfriend had commited suicide in a hotel room and i havent been able to shake it since . This ones for you dude. April 29, 1988 - feb 5 2012 .

HoustanandAtlanta034.jpg

This picture was taken in Atlanta Georgia but i posted it because if you would have told me ten years ago that everything would turn out like this... i would have told you i would radther me go and you stay.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...