Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
YouMad.GIF

Rare Form pt 17

Recommended Posts

So it's my birthday, and I was doing pretty sober but I just drank 3 samurai swords at Kobe steaks with filet and lobster... Um about to drink a 64 oz birthday dog bowl of shiner

 

stay tuned

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Happy Bday, nukka.

 

Remember, when you puke up that expensive meal,

take pics.

 

12oz always enjoys watching lobster tail get yakked up.

 

Always.

 

 

P.S.: I hope there are strippers involved in the celebration.

Otherwise, you gonna make TN look bad.

 

P.P.S.: The Celebrity Center, go there and break things.

 

5a36a841819433.gif

Free Image Hosting by ImageBam.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

it's your birthday

and you're at home on the internet.

I do not envy your life.

get some friends.

also,

happy birthday.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Go fuck a juvgalo carnival eatso, not all of us are stuck with jitterbug pick n pay cell fonez

 

I posted that while I was taking a dump

and this while I am en route to moar beer

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah! Happy Birthday. Bang broads, do drugs, and pee in a bitches' shitter that looks like this!

 

hot-bikini-big-tits-gun-girl.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

yea. i fucked my back up today. Just 2 days back

i had a half bottle of lortab for kicks. Hindsights a mfucka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugh

 

home now

so ballin, I drank 3 samurai swords, 64-6=58 oz shiner from a dog bowl, and various other fwoooooh

I def urled, but after retard beer I had to

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh shit....it was your birthday....damn fool, shoulda hit me up. bump the villager and the dog bowl..hope you puked up all that habachi. ha........

Share this post


Link to post
Share on other sites

I sent out mass texts but I think your phone is still off?

 

and yeah, I straight defiled the toilet. Hibachi puke is pretty hilarious. I actually don't feel like shit today even tho I only slept 3 hours, altho I think that's cuz all the Molly is still running thru me

Share this post


Link to post
Share on other sites

YO,

 

Happy-Birthday-8.gif

 

 

do some of this

 

cocaine1.jpg

 

&

 

ecstasy.jpg

 

with some of

 

 

hppp1ik9.jpg

 

oh and don't forget

 

birthdaycake.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
I sent out mass texts but I think your phone is still off?

 

and yeah, I straight defiled the toilet. Hibachi puke is pretty hilarious. I actually don't feel like shit today even tho I only slept 3 hours, altho I think that's cuz all the Molly is still running thru me

 

thats weird, im living the exact same thing today also. puking up shitty beer and still Molly running deep from last night. 5 still going strong.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I follow my filet and lobster tail courses with Cristal and caviar.

 

Then retain it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×