Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
enigmatic

Talk to Strangers On Interwebs

Recommended Posts

http://www.omegle.com

 

I dont know if there is a thread yet

 

i figured if there was it would be up top...

 

enjoy. Hahahha.

 

On Fucking Horses...

 

ou: but if you got the chance...

Stranger: and if no one would ever know...

Stranger: yes, i'm that desperate

You: whoa, whoa

Stranger: ha

You: you would fuck a horse

You: like straight up

You: a HORSE

Stranger: i realized i'm not much different from the scum i've met

You: like a four legged furry creature with a tail and shit

You: like not even like a pony, just a full sized horse

Stranger: yes

Stranger: uh

Your conversational partner has disconnected.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Connecting to server...

You're now chatting with a random stranger. Say hi!

Stranger: hey

You: whats up, young blood

Stranger: asl?

You: 19/f/aus lol u?

Stranger: 20 m florida

You: thats cool, i heard theres lots of crime there

Stranger: naw

Stranger: im soo horny

You: im afraid of going to the US, i saw this special on the tele and i heard there's rapists everywhere.

Stranger: nope

You: i'm glad this site logs IP addresses so predators get caught

Stranger: u wanna cyber

You: well, i'm actually 16 lol

Stranger: soo

Stranger: im actully 15

Stranger: i lie to

You: SO WHAT YOU ARE DOING IS IN DIRECT VIOLATION OF STATUTE 12.5.21, YOUR RECORDS ARE BEING LOGGED, AND SENT TO YOUR ISP

Your conversational partner has disconnected.

Share this post


Link to post
Share on other sites

it's my unholy mission to fuck with all of them.

 

-edit. just pederasses. there are some people who actually seem decent....so far.

Share this post


Link to post
Share on other sites

You're now chatting with a random stranger. Say hi!

Stranger: hi

You: hello

Stranger: how you doing

You: pretty hunky dory in a meloncholic kinda of peachy way

You: and you?

Stranger: lol im great

You: thats good

You: so uhm.....do you like tossing salads

Stranger: in the literal or euphamistic way

You: the literal

You: i mean i always try to toss it when the salad is dry

Stranger: i put it in a bowl with a lid and shake

You: you lose the flavor that way though

Stranger: ive not had any complaints, and i dont eat it so i dont know

You: too bad

You: hey

Stranger: yes

You: you ever lick somebodies asshole

Stranger: nope

You: ass to mouth

Stranger: nope

You: austrailian pipline

Stranger: uh no

You: alaskan funnel

Stranger: again no

You: bubble and squeak?

Your conversational partner has disconnected.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Connecting to server...

Looking for someone you can chat with. Hang on.

You're now chatting with a random stranger. Say hi!

You: HEIL HITLER

Your conversational partner has disconnected.

Share this post


Link to post
Share on other sites

You: i work for dateline nbc and im doing a checkout portion on this website

Stranger: okay

You: so basically im getting paid to go on here and search for pedophiles

You: ...

Stranger: asl?

You: did you not read what i just said?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

You: asl?

Stranger: 34m

You: where

Stranger: u?

Stranger: sweden

You: 13/f/japan

You: sweden is cool

You: do you like d-beat?

Stranger: thx

Stranger: never heard it

You:

You: good shit

Stranger: hehe ok but now i say bye i want to find someone my age

You: later faggot

You have disconnected.

 

everyone on here is a total disphit or trying to troll

Share this post


Link to post
Share on other sites

Connecting to server...

You're now chatting with a random stranger. Say hi!

You: asl?

Your conversational partner has disconnected.

 

awesome

Share this post


Link to post
Share on other sites

You: ahh bien, de donde eres?

You: america?

Stranger: malaga y tu

You: estados unidos

Stranger: ok

Stranger: tio o tia

You: tia

You: y tu?

Stranger: tio

Stranger: edead

You: ah bien

You: mi nombre es jake. pero yo es un tia. que triste :(

You: ahh, perro, yo juego un penne. sooo. no es muy mal.

You: ...

Your conversational partner has disconnected.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Connecting to server...

You're now chatting with a random stranger. Say hi!

Stranger: Hi This is Tony with Omegle tech support

You: hi

Stranger: How are you?

Stranger: I'm here to help

Stranger: Is everything ok on Omegle today?

You: um

Stranger: How are the people?

Stranger: Friendly?

You: theres people?

Stranger: How would you rate your overall experience?

You: aids.

Stranger: Thank you for taking the time to answer my questions

Stranger: One more thing before I go

You: you suck.

Stranger: ................................./´¯/) ................................./´¯/)

................................/¯../ ................................/¯../

.............................../..../ .............................../..../

............................../..../ ............................../..../

............................./..../ ............................./..../

............................/..../ ............................/..../

.........................../..../ .........................../..../

........................../..../ ........................../..../

........................./..../ ........................./..../

......................../..../ ......................../..../

......................./..../ ......................./..../

....................../..../ ....................../..../

...................../..../ ...................../..../

..................../..../ ..................../..../

.................../..../ .................../..../

............./´¯/'...'/´¯¯`•¸ ............./´¯/'...'/´¯¯`•¸

........../'/.../..../......./¨¯\ ........../'/.../..../......./¨¯\

........('(...´...´.... ¯~/'...') ........('(...´...´.... ¯~/'...')

.........\.................'...../ .........\.................'...../

..........''...\.......... _.•´ ..........''...\.......... _.•´

............\..............( ............\..............(

..............\.............\... ..............\.............\...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

You: hi

Stranger: hi asl?

You: 18 f cali

Stranger: horny?

You: yup

You: asl?

Stranger: 19 m sweden, have you msn? we can send pics?

You: here are pics

You: smouch.net/lol

You: its like facebook

You: but for everyone

You: to see

Stranger: okey i see

Stranger: you fucking whore bitch

Your conversational partner has disconnected.

 

AHAHHAHAHHAA

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Connecting to server...

You're now chatting with a random stranger. Say hi!

Stranger: hi im 18 male looking for a GIRL with a WEBCAM action!!! I have a WEBCAM!!!

You: GET FUCKED

You: YOU PUSSY FAGGOT

You: SEARCHING THE INTERNET

You: FOR A GIRL

You: GET FUCKING REAL

You: YOU NERDY FUCKING HOMO

You: GO BEAT OFF ON YOUR MOM

You: FAGGOT ASS KID

You: YOU ONLY GONNA MEET GIRLS LIKE RXTC ON HERE AND FAT CHICKS

Your conversational partner has disconnected.

Share this post


Link to post
Share on other sites

onnecting to server...

Looking for someone you can chat with. Hang on.

You're now chatting with a random stranger. Say hi!

You: fish

You: one fish

Stranger: pork

Stranger: two porks

You: beef

You: two beefs

Stranger: cow

Stranger: three cows

You: hamster

You: four hamsters

Stranger: cock

Stranger: five cocks

You: sluts

You: six sluts

Stranger: slugs

Stranger: seven slugs

You: atmosphere groupies

You: eight atmosphere groupies

Stranger: well... i'm tired

Stranger: 21 m brazil

Stranger: u?

You: 48 canada right now i'm masterbating with bacon fat

Stranger: ahh

Stranger: well... bye

Your conversational partner has disconnected.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Looking for someone you can chat with. Hang on.

You're now chatting with a random stranger. Say hi!

Stranger: hi

You: don't make me get abusive on this shit.

Your conversational partner has disconnected.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

You: YOU ONLY GONNA MEET GIRLS LIKE RXTC ON HERE AND FAT CHICKS

Your conversational partner has disconnected.

 

rxtc gettin ripped apart from the i hate it when to the mero thread now here

 

:lol: :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Connecting to server...

Looking for someone you can chat with. Hang on.

You're now chatting with a random stranger. Say hi!

You: loom

You: looooom

Stranger: ?

Stranger: pussy

You: ok

Stranger: ?

You: sure

You: http://zip.2chan.net/32/src/1243758812590.jpg

Stranger: şhit you

Your conversational partner has disconnected.

Share this post


Link to post
Share on other sites

what happens when someone from 4chan finds this.

 

Connecting to server...

Looking for someone you can chat with. Hang on.

You're now chatting with a random stranger. Say hi!

Stranger: 49/Male/Oregon

You: lol, not sayin/f/cali

Stranger: :) ok nice to meet you.

Stranger: I'm Paul.

You: my name is charry! hi!

Stranger: Hello Charry, that is a very pretty name :)

You: my computer studies teacher told us to try this, it seems cool so far

Stranger: Ok. :)

You: thanks! you're really nice!

Stranger: Thankyou :)

You: ive had nothing but nasty people just swear at me so far

Stranger: Oh, that's terrible.

You: yeah but im more mature than them so its ok

Stranger: Yes, good idea.

Stranger: I'm not rally 49 lol...

You: lol how old r u?

Stranger: Said it for fun...

Stranger: 18 from England.

Stranger: boy...

You: thats kool, im really just 15 lol

Stranger: lol and you talked to a "49 year old

You: he wasnt saying anything nasty

Stranger: Did your computer studies teacher really say to try this?

Stranger: lol well be more carefull... lots of girls get into big trouble with that kinda thing..

You: its paired with convo skills, im in a special english progrm

Stranger: AH ok.. nice nice

Stranger: I do a course.. where we get ready for a career as a forensic computing guy.. tracking down pedos and that kinda thing lol..

You: lol liek 4 chan

Stranger: lolol..

You: 4 CHAN

You: CHAN

You: CHAN

You: CHA

Stranger: /b/

You: CH

You: C

Stranger: twilight appreciation society.

You: caturday 4 lyfe LAAWLWLAWLLAWLWA

Stranger: Vote BNP on thursday k?

You: this has been a fufilling couple of minutes. thank you. i'm throughly hard now.

Stranger: lol

You have disconnected.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Connecting to server...

You're now chatting with a random stranger. Say hi!

You: hi

Stranger: hi there

You: whats up

Stranger: nothing realy, I'm bit tired

You: yea so am i. lol

Stranger: what's the time in your country?

You: finished my website today though, took 2 months to program

You: 4 35

Stranger: here it is 2.35 am

Stranger: you made it with html?

You: yes

Stranger: ok

You: made it on my off day, sunday

You: http://www.mylazysundays.com do you like the layout?

Stranger: ok, I'm on my summer vacation right now...

Your conversational partner has disconnected.

 

 

 

 

rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×