Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
DA KID MERO

YO STOP FUCKIN BEING CORNY!!!

Recommended Posts

BITCH I NEVER NOT ONCE TOOK NOTHING PERSONAL ON THIS SHIT B. NEVERRRRR.

 

AND THE ONLY TIME "12OZ" WOULD EVER COME OUT MY MOUTH IS IF IM TALKING TO ANOTHER NIGGA FROM 12OZ, AND IT WOULD BE KEPT TO A FEW OBSERVATIONS HERE AND THERE. THEN WE WOULD KICK IT AND WATCH "CHOICES" OR DRINK SOME BEERS OR SOMETHING.

 

Okay, umm calling me a bitch... see that indicates you don't know what else to say, so you start using profanity.

 

Glad to hear you wouldn't talk about 12oz.

Share this post


Link to post
Share on other sites
This forum is supported by the 12ozProphet Shop, so go buy a shirt and help support!
This forum is brought to you by the 12ozProphet Shop.
This forum is brought to you by the 12oz Shop.
is it possible to falcon punch someone with a didgeridoo?

 

Yes, we do it all the time in Australia. It's how we encourage the kangaroo's to hop us to places.

Share this post


Link to post
Share on other sites
everyone needs to just hit up negaprops on this bitch, then take mero's advice seriously.

 

'cos that will upset me beyond anything in this world.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I talk about 12oz all the time.

True story.

 

 

 

Something really shitty is that I am trying to book a flight to Poland for this weekend so I can take my brother to see Auschwitz.

It seems that there are only flights to Poland three days a week or something retarded like that.

And that our return flight would also include a train ride for 8 hours.

Poland is only a 8 hour drive from me.

I am not paying 1,200Euro (which is about $2,000American) to sit on a train for 8 hours AND have to go through airport security just for a 45 minute flight.

 

So we decided to go to Berlin for the weekend.

 

 

 

Also, I have never shown boobs on 12oz.

I show face photos from time to time because I am secure in the knowledge that it will not add to the .000001% that the cops will ever come looking for me.

Everytime any girl posts a photo...90% of the dudes will jock...8% will talk shit...2% will be indifferent.

That is how the internet goes.

I've seen some pretty homely looking girls on here get jocked hard.

The times have changed and now better looking girls get jocked.

Ugly girls still get made fun of and laughed at.

Just like in high school.

 

I lost track of what my initial point was.

Something along the lines of never having shown boobs and that the demand to see my boobs is nonexistent.

It's because dudes respect me for my mind.

Or something.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I talk about 12oz all the time.

True story.

 

 

 

Something really shitty is that I am trying to book a flight to Poland for this weekend so I can take my brother to see Auschwitz.

It seems that there are only flights to Poland three days a week or something retarded like that.

And that our return flight would also include a train ride for 8 hours.

Poland is only a 8 hour drive from me.

I am not paying 1,200Euro (which is about $2,000American) to sit on a train for 8 hours AND have to go through airport security just for a 45 minute flight.

 

So we decided to go to Berlin for the weekend.

 

 

 

Also, I have never shown boobs on 12oz.

I show face photos from time to time because I am secure in the knowledge that it will not add to the .000001% that the cops will ever come looking for me.

Everytime any girl posts a photo...90% of the dudes will jock...8% will talk shit...2% will be indifferent.

That is how the internet goes.

I've seen some pretty homely looking girls on here get jocked hard.

The times have changed and now better looking girls get jocked.

Ugly girls still get made fun of and laughed at.

Just like in high school.

 

I lost track of what my initial point was.

Something along the lines of never having shown boobs and that the demand to see my boobs is nonexistent.

It's because dudes respect me for my mind.

Or something.

 

Either they respect you for your mind, or one person didnt mention "tits or GTFO" so they all didn't jump on the bandwagon.

Plus your username is fucking awesome.

Your travel idea sounds much better... plus add another 45mins for swine flu checking?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Swine flu doesn't exist in Germany.

 

 

I am sure at one point people did ask me to show boobs.

It didn't work.

They eventually stopped asking because I brought laughs to the table.

Share this post


Link to post
Share on other sites

YO SO THE WHOLE TIME IM ETHERING THIS BITCH AND SHE'S LIKE "IM NOT WACK IM NOT WACK" IM LIKE "THIS BITCH IS MOST DEF WACK. SHE PROLLY GO THE ELLEN HAIRCUT AND ROCKS RAINBOW COLORED WRISTBANDS ON SOME HIPHOP DYKE SHIT" BITCH PROBABLY TAKES PICTURES WITH HER DYKE HOMEGIRLS IN DICKIES PRETENDING TO EAT EACHOTHER OUT IN HER HIGHSCHOOL CAFETERIA. WHY AM I SO ON POINT?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

15eu1oj.jpg

 

GAME OVER.

 

 

 

 

 

BITCH YOU LOOK LIKE LESBIAN HARRY POTTER WITH BENJAMIN FRANKLIN GLASSES AND YOU GOT JUNKIE HANDS LIKE A MOTHERFUCKER, STOP CHEWIN YOUR FINGERNAILS AND MASHIN ON THIS KEYBOARD LIKE THAT SHIT IS FUCKIN YOU UP. GROW YOUR HAIR OUT AND STOP LYIN ABOUT FUCKIN NIGGAS CUZ NOW I KNOW FOR DAMN SURE AINT NO NIGGA WITH A QUARTER OUNCE OF SELF RESPECT GONNA PUT HIS DICK IN THAT MUSTY ASS BOX. UNLESS YALL MET AT A LBTG MEETING AT "UNI" AND DECIDED IT WOULD BE "RIGHT PROPER" TO FUCK EACHOTHER AS AN EXPERIMENT IN "GROSS" GO DO SOME WINDMILLS OFF THE SYDNEY OPERA HOUSE OR WHATEVER THAT FUNNY LOOKIN BUILDIN IN AUSTRALIA IS CALLED YOU FRUMPY ASS BITCH. 1!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
YO SO THE WHOLE TIME IM ETHERING THIS BITCH AND SHE'S LIKE "IM NOT WACK IM NOT WACK" IM LIKE "THIS BITCH IS MOST DEF WACK. SHE PROLLY GO THE ELLEN HAIRCUT AND ROCKS RAINBOW COLORED WRISTBANDS ON SOME HIPHOP DYKE SHIT" BITCH PROBABLY TAKES PICTURES WITH HER DYKE HOMEGIRLS IN DICKIES PRETENDING TO EAT EACHOTHER OUT IN HER HIGHSCHOOL CAFETERIA. WHY AM I SO ON POINT?

 

 

 

 

15eu1oj.jpg

 

GAME OVER.

 

 

BITCH YOU LOOK LIKE LESBIAN HARRY POTTER WITH BENJAMIN FRANKLIN GLASSES AND YOU GOT JUNKIE HANDS LIKE A MOTHERFUCKER, STOP CHEWIN YOUR FINGERNAILS AND MASHIN ON THIS KEYBOARD LIKE THAT SHIT IS FUCKIN YOU UP. GROW YOUR HAIR OUT AND STOP LYIN ABOUT FUCKIN NIGGAS CUZ NOW I KNOW FOR DAMN SURE AINT NO NIGGA WITH A QUARTER OUNCE OF SELF RESPECT GONNA PUT HIS DICK IN THAT MUSTY ASS BOX. UNLESS YALL MET AT A LBGT MEETING AT "UNI" AND DECIDED IT WOULD BE "RIGHT PROPER" TO FUCK EACHOTHER AS AN EXPERIMENT IN "GROSS" GO DO SOME WINDMILLS OFF THE SYDNEY OPERA HOUSE OR WHATEVER THAT FUNNY LOOKIN BUILDIN IN AUSTRALIA IS CALLED YOU FRUMPY ASS BITCH. 1!

 

That's fucking fresh. How did you do that?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...