Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
thizizjulee

hoe sit tha fck down .

Recommended Posts

I just love myspace, and the shit you find on it.

 

 

"dumb ass hOesz -- whusz sad isz half tha time they dun een realize hOw stOOpid they are. . sO thisz, cOmmin frOm a bad bitch; isz tO all them sad bitchesz Out there, haha -- all mah real niqqasz qOn feel me On thisz One; whut we sey when we see a sad bitch? in wOrdsz Of mah mu’fuccin niqqa tyrOne "hOe sit dOwn" -- fiqhtinq Ova a niqqa that aint ya man. . whut we sey? hOe sit dOwn; he sey he dun wOna talk tO yO ass nOmOre. . sO yuh shOw up Outside hisz crib cryin ’&& he still aint tryna qit wid it -- hOe sit dOwn; nO jOb havin ass bitchesz -- hOe sit dOwn; still rOccin tha same qear yuh wasz flOssin lasz year. . step it up ’&& hOe sit dOwn; admittin yur jealOusz Of hisz past -- hOe sit dOwn; fuccin a niqqa ’&& he hittin it, buh yuh still aint qOt nO title? hOe sit tha fucc dOwn! hatin Ona bad bitch (leme qit in depth On thisz One; mOst Of these sad bitchesz cant affOrd tO keep they nailsz Or hair dun, brOke ass hoesz, sO Of cOurse they qOn hate, lmaO. . even mOre sO when bad bitchesz lOOk qudd nO matta whut they roccin -- wether it be shOrt Or lOnq hair, roccin sweatsz Or when they q’d tha fucc up; sad bitchesz qOn hate. . we put nO effOrt intO thisz shit ’&& they spend hoursz tryna cOmpare) hOe sit dOwn; mad cuhsz yO niqqa callin me? hOe sit dOwn; wOna-be d gurlsz -- fake bitchesz that switch tha way they act tO fit in wid whOeva they hanq arOund cuhsz they wOna be like them? hOe sit dOwn; these wOna-be ass thuqsz -- i hate hOesz that talk all hard On myspace ’nOein qOd damn they aint bOut errythinq they sayin. . yea yuh miqhta fOuqht Once Or twice, buh that dun make yuh trill hOe. . runnin arOund like yuh ali, buh aint fOught nObOdy tO really braq On -- hOe sit dOwn; thinkin that qittin preqnant isz qOn keep yall tOqether, buh he still fuccin like 3 Otha brOadsz, qOt anOtha baby mama ’&& yuh see he aint dOin shit fa her, buh yuh still wOna have tha baby -- hOe sit dOwn; yuh fuccin wid thisz niqqa, that niqqa, her niqqa, ’&& hisz niqqa. . literally -- » hOe « -- sit dOwn; failin tO realize yuh will neva cOme clOse, nO matta hOw hard yuh try -- hOe sit dOwn; thinking yuh a dime piece cuhsz yuh jusz qOt ya hair re-dun -- hOe sit dOwn; lyin On tha dicc -- hOe sit dOwn; pretendin tO be drunk -- hOe sit dOwn; spendin all ya mOney On that niqqa ’&& he spending it On anOtha bitch -- hOe sit dOwn; wait. . fucc that you’ve upgraded tO a bitch On thisz One, bitch sit dOwn! callin sum niqqa (like itsz yO jOb 25/8) askin where he at, whut he dOin. . stalkin ass, lmaO -- hOe sit dOwn; assuming erry qurl isz tryna qit wid yO mansz. . sO yuh cOnstantly beefin? hOe sit dOwn; false claimin, haha. . yuh aint affiliated bitch -- hOe sit dOwn; thinkin that pimpin meansz yuh qOtta fucc each niqqa yuh talkin tO, lmaO. . nahh shawty -- hOe sit dOwn; pretendin yuh pimpin. . wOna-be *cOach* ass hOesz, yuh ’nOe qOd damn yuh still chasin afta that One niqqa that aint tryna fucc wid it ’&& yuh still aint pullin nObOdy else, haha. . yuh slippin On ya pimpin sO -- hOe. . sit tha fucc dOwn! yuh mad cuhsz i lOOk qudd flauntin whut i qOt. . qOt it twisted wid me bein easy, nahh shawty -- i qOt thisz pimp qame dOwn tO a science, yuh aint qOtta qive up shit tO qit shit. . bele that; sO yall hatn ass hOesz qOt the qame twisted -- hOe sit dOwn; yuh callin all Of hisz damn frensz tO find Out where tha fucc he at. . if he aint call yuh Or aint answerin when yuh callin him -- bitch thasz a siqn! sO hOe sit tha fucc dOwn! yuh try ’&& make frensz wid all hisz frensz jusz sO yall can have a betta chance Of hanqin arOund each Other -- hOe. . sit tha fucc dOwn!"

 

 

 

 

No, I don't know why ladi propa wrote this, ask her!

 

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=32289576

 

 

 

m_1efa7ee511be4cb1a1bdc0d8090115a6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sanskrit (संस्कृता वाक् saṃskṛtā vāk, for short संस्कृतम् saṃskṛtam) is a historical Indo-Aryan language, one of the liturgical languages of Hinduism and Buddhism,[2] and one of the 22 official languages of India.

Share this post


Link to post
Share on other sites

YO nIgGgA ADD me BoI I be geteN DEM smaSHAZZ AlL DAY sawn YAAH DiGg g i b HvVEN da MEANesT MOfucka GURRS IN mY FRIendS DOGGGgGg

Share this post


Link to post
Share on other sites

i gave up after "hOesz"

 

i can't read it. its more complicated than graffiti. somebody needs to tell this hOe 2 szIt dA fucckz dOwn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×