Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Weapon X

'Cuz only boys who save their pennies make my rainy day-ay

Recommended Posts

I have investments. Not the most legit, but they'll make me money, given I put some labour into my fruits.

 

But I'm talking straight up saving cash. I haven't been able to build up a lot of that straight savings in the savings account in the past couple of years.

 

Who's a mad saver? Coupons, starving, forgoing dates...that type of shit. Advice?

Share this post


Link to post
Share on other sites

starve.

seriously.

i mean, don't literally go hungry, obviously.

but i'm amazed at the amound of cash most of my peers blow on food (takeout, eating out, overpriced fancyboy snacks, etc.)

this is one department i skimp on severely, yet i still eat considerably healthier than the aforementioned group.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i read this as 'only boys that shave their penises.."

 

no homo.

 

but seriously. title change

Share this post


Link to post
Share on other sites

madonna%20figure%20with%20pearls%20copy.jpg

 

Thank you, brainbugs. Yeah, food and drink is definitely the killer. I spend roughly $300 a week on drink, and another $200 on dining out. That doesn't even include lunch and breakfast, on those days it applies.

 

I need a mental overhaul. Food is definitely the kller.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i read this as 'only boys that shave their penises.."

 

no homo.

 

but seriously. title change

 

homosexual undertones thread - chopchop!

Share this post


Link to post
Share on other sites
I need a mental overhaul. Food is definitely the kller.

 

one method of avoiding splurging on edibles:

remind yourself that half of it will become turds anyway.

the tastiness is a fleeting pleasure.

satisfaction can be found elsewhere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

fuck that

champagne and caviar

365 motherfuckers...

 

 

just ignore that case of ramen above the generic fruity pebbles and instant oat meal...

Share this post


Link to post
Share on other sites
one method of avoiding splurging on edibles:

remind yourself that half of it will become turds anyway.

the tastiness is a fleeting pleasure.

satisfaction can be found elsewhere.

 

Word up. I do remind myself of those exact things (minus the turd thing - and I try to avoid potty humour, even on the net). The effectiveness of such thoughts varies from week to week, however. But only through sacrifice may success rise. That's something I must remind myself over and over and over again. I mean, I don't even have a girl to fuck me over right now, anyway.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i save too much, my life is boring because of it.

 

 

i have so much money in the bank, i could go vacation around the world and shit. but im thinking abuot the future (and how fucked up its gonnabe), and i wanna get some property and load up on the firearms to defend it. i will be buying property thats way above sea level too so when global warming melts the oceans i will still be good. im gonna stock up on ammo and assault rifles and defend my plot till the death, i will give my friends weapons too and we will start out own militia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I would offer some advice here, but I eat out about 15 times a week. I'm pretty frugal in most other areas, but that's the killer.

 

I'm a good cook, too, but I just never have the time or energy to make shit myself. Plus I have about two dozen good restaurants within a short walk, and about three dozen more if I walk for twenty minutes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eating out eats up a lot of cash, but somehow I always spend atleast $20 on one or two meals at the grocery. I don't know how that happens. Also tipping way more than 20% really adds up. Which I almost always do unless the server is the worst.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha u all suck. rock it jew son.

and you will have teh $$$$ working for you!

 

 

/freesteakknives.

Share this post


Link to post
Share on other sites
I have investments. Not the most legit, but they'll make me money, given I put some labour into my fruits.

 

But I'm talking straight up saving cash. I haven't been able to build up a lot of that straight savings in the savings account in the past couple of years.

 

Who's a mad saver? Coupons, starving, forgoing dates...that type of shit. Advice?

 

wanna trade greenbacks for canuck cash?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×