Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Realism

Ginger Beer...

Recommended Posts

533600b.jpg

 

...Kicks the teeth out of ginger ale. Way better flavor, all of that shit. I've been drinking this stuff non stop for the past few days. Not only is it delicious on its own, but it makes for an excellent mixer with bourbon or a similar alcohol. It's usually not that expensive either, which has put it at the number one spot on my soft drink list. Discuss.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i like ginger beer. i used to buy it all the time a few years back. i guess i just kinda forgot about it. maybe i'll pick up a sixer next time i'm at the market.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ginger-ale.jpg

 

GingerAle.jpg

 

so youre fucking crazy if you think that shit is better than ginger ale....

 

fucking crazy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
i've never heard of it...where do you get it?

 

You can find it at most liquor stores where they keep their mixers. Most supermarkets carry it too in international/soft drink aisles. And yinz...I suppose we'll just have to respectfully disagree.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ya youre right man, sorry im kinda bitter ive been at my moms and havent had a cigarette in 9 hours

Share this post


Link to post
Share on other sites
i dont drink soda anymore

 

damn man its been a while since i have seen you on here

you PROBABLY dont remember me though

 

we had a convo whilst i was backpacking europe this summer

 

was good to shoot the shit with a good ol' american at that point in my trip

Share this post


Link to post
Share on other sites

That stuff's on point.

 

Really good when you have a sour stomach.

 

It's the only pop I'll touch these days.

Share this post


Link to post
Share on other sites

one time i was drinking free dewars and ginger ale... it was fucking horrible and maybe ruined ginger forever

Share this post


Link to post
Share on other sites
This is my favorite brand:

 

large_125.jpg

 

Hells yeah, i was just going to post this. The super-concentrated version is dope.

 

Burrrns

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ginger-ale.jpg

 

GingerAle.jpg

 

so youre fucking crazy if you think that shit is better than ginger ale....

 

fucking crazy.

 

c;ear botte? wtf? drink ginger causeyou on da run... like da gingerbread man :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

the last time i had ginger beer is was mad warm and came straight out my nose and burned...

 

but i like it outside of that experience but on the day to day grind i'd rather drink ginger ale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×