Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
Sign in to follow this  
suca

WWJD

jesus says:  

22 members have voted

  1. 1. jesus says:

    • go to show
      10
    • stay home on teh oontz
      1
    • jesus loves boogiehands
      11


Recommended Posts

theres a show tonight. i have no one to go with, its already started but the acts i wanna see dont come on till later. its about a 45 minute busride from home, and im kinda tired.

 

but... i already bought a ticket ($12 w/e) and i do really wanna see both these guys live.

 

do i go? do i stay and pass out on the couch while surfing teh oontz?

 

 

 

fyi seattle local hiphop, if that matters

Share this post


Link to post
Share on other sites

You're right I don't. I was just saying...

 

Since your still here, post some links of said dudes.

 

GrungeRapOner

Share this post


Link to post
Share on other sites

i personally think that asking what would jesus do is inaccurate, because he would do all three at once and then turn back time just so he could do it again /nothreadjack

 

i am leaning towards thinking you should...... go.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest shai_hulud
Seattle and Hip-Hop just doesn't seem proper.

 

1427713.jpg

 

WHAAAAAAAAAA?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Never was into SirMixAlot.

 

And now I've learned something.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest shai_hulud

Yeah, I think I only like one or two songs by him.

 

I'm just saying, he's from Seattle...I think Kid Sensation is from there as well.

Share this post


Link to post
Share on other sites

i've been to a few shows by myself.

 

if you've already bought the ticket, i'd say go...

Share this post


Link to post
Share on other sites

well if i had a car, and if it wasnt just 12 measly bucks that would go to waste, i tihnk i might be motivated. but as i kinda started getting ready to go, bed and a good nights sleep just started to sound too appealing. and the fact that theyre all local artists, one who i saw last week, i dunno.

fuck not having a car. i'd be there in a heartbeat cuz 15 minutes in the car got nothin on 45 minutes on the bus plus 1/4 mile walk in the winter.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in fact, i think i'll just stay in and make another thread, and feel bad for myself and the shitty week ive had. stay tuned, one emo thread coming rightttt up

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×