Jump to content
Search In
  • More options...
Find results that contain...
Find results in...
hatetown

Nigga take them sunglasses off, you aint cool bitch

Recommended Posts

Me and my boys used to fuckin love the Unforgivable videos, until I found out, via MySpace stalking, that my ex's new man and all his friends also like them

 

Kinda ruined it for me, like how I don't really wear aviator shades anymore cuz he does.

Share this post


Link to post
Share on other sites

meh, I watched about 10 seconds of this, seems pretty fucking stupid. I can't believe a thread discussing the use of the N word was closed almost immediately while stupid shit like this stays open.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha how can you not think that shits funny??

 

PUT IT ON FRANKS PLACE ON THE XM BEFORE I SLIP YO THROAT

Share this post


Link to post
Share on other sites
Me and my boys used to fuckin love the Unforgivable videos, until I found out, via MySpace stalking, that my ex's new man and all his friends also like them

 

Kinda ruined it for me, like how I don't really wear aviator shades anymore cuz he does.

 

that is unforgivable

Share this post


Link to post
Share on other sites

this is the funniest thing i have ever seen

 

really

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

not really...

Share this post


Link to post
Share on other sites

some black guy saying nigguh every two seconds to a white dude, while doing unfunny shit isn't hilarious.

 

what are you retards 12 years old or something?

Share this post


Link to post
Share on other sites

not funny....plays on stupid racist stereotypes....if you like that shit...youll love carlos mencias gay ass.

Share this post


Link to post
Share on other sites

geez some people on here are thinking too much. i bet some of you think that dumbshit carlos mencia is funny

Share this post


Link to post
Share on other sites

TREAT ME NIGGUH!!!!! best line from that lame excuse of a "different" take on comedy. Please note my sarcasm, this shit sucks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Register for a 12ozProphet forum account or sign in to comment

You need to be a forum member in order to comment. Forum accounts are separate from shop accounts.

Create an account

Register to become a 12ozProphet forum member.

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×